از سوی کمیته انضباطی فدراسیون والیبال؛

بازیکن تیم والیبال پارسه تهران جریمه و محروم شد

کدخبر: 2075955

کمیته انضباطی فدراسیون والیبال بازیکن تیم پارسه تهران را جریمه و محروم کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، جلسه کمیته انضباطی فدراسیون والیبال روز سه شنبه به منظور رسیدگی به درخواست باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی مبنی بر اتخاذ تصمیم برای نگین شیرتری بازیکن تحت قرارداد این باشگاه تشکیل شد.

بر اساس این گزارش، شیرتری پس از امضای قراردادی که مبلغ در آن درج نشده و در استان تهران نیز ثبت نشده است از همکاری با تیم دانشگاه آزاد صرف نظر کرده و با تیم پارسه تهران قرارداد بسته است.

پس از استماع اظهارات حاضرین در نشست، کمیته انضباطی رای خود را به شرح زیر صادر کرد:

نظر به اینکه نگین شیرتری در لیگ والیبال بانوان سال 1395 با باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی قرارداد یک ساله منعقد کرده است و صرف نظر از اینکه مطابق اظهارات طرفین این قرارداد بدون درج مبلغ امضاء شده بود، که از این جهت دچار اشکال به نظر می‌رسد، مطابق تبصره 16 ذیل ماده 7 آئین نامه نقل و انتقال بازیکن، قراردادی مورد تائید سازمان لیگ است که کادر فنی و بازیکنان در هیئت والیبال استان و بعد در سازمان لیگ حاضر شده و در حضور نماینده تام الاختیار هیئت و سازمان لیگ قرارداد امضاء و اثر انگشت آنها ثبت شده باشد.

قرارداد بازیکن یاد شده در هیئت والیبال ثبت نشده است. بنابراین قرارداد بازیکن با باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی غیرقابل استناد به نظر می‌رسد. از سوی دیگر از آنجا که نگین شیرتری قبل از تعیین تکلیف در خصوص قرارداد با باشگاه دانشگاه آزاد اسلامی مبادرت به انعقاد قرارداد با باشگاه پارسه تهران کرده که این قرارداد در هیئت والیبال استان تهران به ثبت رسیده است و این عمل او مخالف مقررات آئین نامه سازمان لیگ بوده است. در نتیجه با استناد به ماده هفت آئین نامه انضباطی و با اختیارات حاصله از بند 2-39 از ماده 10 آئین نامه انضباطی بازیکن یاد شده به یک جلسه محرومیت و سی میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

ارسال نظر: