در حاشیه مسابقات کشتی پهلوانی کشور؛

سلطانی‌فر: استادیوم امام رضا(ع) با برگزاری یک بازی ملی افتتاح می‌شود

کدخبر: 2080676

سلطانی‌فر گفت: در استادیوم امام رضا(ع) کارهای ریزه‌کاره‌ای باقی مانده که پس از رفع آن این استادیوم در وقت معین با یک دیدار ملی افتتاحیه‌ای باشکوه خواهد داشت.

به گزارش « نسیم آنلاین »، مسعود سلطانی‌فر امشب در حاشیه مراسم پایانی دومین دوره مسابقات کشتی پهلوانی کشور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سطح کمی و کیفی مسابقات بسیار خوب بود و در این ورزش مرام پهلوانی بیش از قهرمانی موج می‌زند. کشتی‌گیران پهلوان همه قهرمان هستند، زیرا الگوی خود را حضرت علی(ع) که الگوی همه پهلوانان هستند انتخاب کرده‌اند.

وی افزود: در برنامه‌های امروز بازدید از دو استادیوم ثامن الائمه(ع) و امام رضا(ع) مشهد را داشتم و در ورزشگاه ثامن‌ الائمه(ع) نواقصی مشاهده شد که با پیگیری‌های صورت گرفته این موارد برطرف خواهد شد.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: در استادیوم امام رضا(ع) هم کارهای ریزه‌کاره‌ای باقی مانده که پس از رفع آن این استادیوم در وقت معین با یک دیدار ملی افتتاحیه‌ای باشکوه خواهد داشت.

سلطانی‌فر بیان کرد: آستان قدس رضوی در حوزه ورزش اقدامات ارزنده‌ای داشته است که یکی از آن‌ها ساخت استادیوم امام رضا(ع) با امکانات و تجهیزات کامل بوده است و چنین اقدامات ارزنده‌ای شایسته تقدیر است.

ارسال نظر: