افتخاری: پورحیدری در تاریخ ماندنی شد

کدخبر: 2072440

سیدرضا افتخاری مدیرعامل آبی‌های پایتخت بعد از جلسه پیرامون زمان‌بندی و برنامه‌ریزی برای مراسم درگذشت مرحوم منصور پورحیدری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

به گزارش « نسیم آنلاین »، سید رضا افتخاری مدیرعامل آبی‌های پایتخت بعد از جلسه پیرامون زمان بندی و برنامه ریزی برای مراسم درگذشت مرحوم منصور پورحیدری به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

گزیده ای از صحبت های او به این شرح است:

در ابتدا لازم می دانم درگذشت منصور پورحیدری را به همه هواداران و خانواده‌ آن مرحوم تسلیت عرض کنم. جلسه‌ای که امروز تشکیل شد برای هماهنگی برگزاری مراسم باشکوه خاکسپاری مرحوم پورحیدری بود. تصمیمات خوبی هم گرفتیم. با توجه به این که فردا در تهران بارندگی است و ممکن است ترافیک سنگینی در مرکز شهر به وجود آید مراسم را از ساعت 9:30 الی 10:30 فردا در ورزشگاه آزادی برگزار خواهیم کرد.

از هواداران استقلال و مرحوم پورحیدری خواهش می‌کنم از آوردن وسایل نقلیه شخصی خودداری کرده و با استفاده از وسایط نقلیه عمومی از ایجاد ترافیک سنگین در اطراف ورزشگاه جلوگیری کنند. همچنین مراسم ختم آن مرحوم از ساعت 16 الی 17:30 در مسجد جامع شهرک غرب برپا خواهد شد. من با ایشان کار کرده‌ام. پورحیدری فردی با اخلاق بود که باید الگوی ورزشی‌ها باشند. همه دوستش داشتن و واقعا نمونه بود. ما باید قدر امثال پورحیدری‌ها را بدانیم. او در تاریخ ماندنی شد.

پورحیدری مختص استقلال نبود و برای همین از همه باشگاه‌ها، مدیران، بازیکنان و کادرفنی‌شان دعوت می‌کنم که در مراسم شرکت کنند. این جا رنگ آبی مطرح نیست. انتظار داریم که همه دوستان در این مراسم حضور داشته باشند. این کار باعث می‌شود که ورزشکاران ما از اخلاق و رفتار آقای پورحیدری درس بگیرند. این که پورحیدری این همه خواهان پیدا کرده به خاطر اخلاق خوب او بوده است.

ارسال نظر: