بازی رایانه ای "من سربازم" تولید می شود

کدخبر: 2022074

بازی رایانه ای «من سربازم» به منظور ساخت اثری بومی با هدف مقابله با جنگ نرم و استراتژی نفوذ دشمن از طریق بازی رایانه ای و با رویکرد ترویج هویت و فرهنگ ایرانی - اسلامی به کارگردانی شهاب میرزایی در دست تولید است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، شهاب میرزایی از تولید کنندگان موفق بازی های رایانه ای کشور، بازی رایانه ای «من سربازم» را به منظور ساخت اثری بومی با هدف مقابله با جنگ نرم و استراتژی نفوذ دشمن از طریق بازی رایانه ای‎ و با رویکرد ترویج هویت و فرهنگ ایرانی - اسلامی در دست تولید دارد.

بازی های رایانه ای امروزه به پرمصرف ترین و مهمترین ابزار سرگرمی و فرهنگسازی کودکان و نوجوانان در جهان تبدیل شده است و یکی از مهمترین استراتژیهایی که دشمن از آن به عنوان وسیله ای برای هجوم فرهنگی به کشورهای در حال پیشرفت بخصوص ایران اسلامی استفاده می کند و بارها از این طریق عداوت خود را نشان داده بازیهای رایانه ای و ویدئویی است، که بازی «Battlefield 3» و «Tom Clancy's Splinter Cell: Blacklist» با موضوع حمله نظامی به ایران نمونه ای بارز از این تهاجم است.

دشمنان سعی دارند با تهاجم فرهنگی نسل جوان را که آینده سازان کشورند، نسبت به فرهنگ و اعتقادات بی اهمیت و بی تفاوت کنند و از طرُق مختلف سعی دارند به داخل کشور نفوذ کنند، که مقام معظم رهبری بارها بر مقابله با تهاجم فرهنگی و جنگ نرم دشمن تاکید داشته اند و در مورد خطر آن هشدار داده اند!

اما حالا دشمن صهیونیستی پا را فراتر گذاشته و با بازی ای بسیار محبوب به نام «Metal Gear Solid V» که آهنگی بسیار تاثیر گذار Nuclear (بمب اتمی) وارد میدان شده است . این بازی با هدف قرار دادن نسل جوان سراسر دنیا سعی در به وجود آوردن ارتشی یکپارچه تحت عنوان «سربازان بدون مرز» و تشکیل ارتشی جهانی و آرماگدون دارد که متاسفانه جوانان کشور ما نیز از این قائده مستثنی نیستند.

بازی «من سربازم» که در جهت مقابله با این استراتژی نفوذ دشمن در دست تولید است درعین حال که اثری سرگرم کننده است، نوجوانان و جوانان را از استراتژی و شیوه ی نوین نفوذ دشمن از طریق فرهنگ، آگاه می سازد و با توجه به تهدیداتی که از سوی دشمنان بر علیه کشورمان صورت می گیرد، با محتوای آموزشی عقیدتی و دفاعی، مخاطبان این حوزه را برای هرگونه حمله فرهنگی ونظامی آماده خواهد کرد و بنا دارد تا زمینه سازی برای کمک به تشکیل ارتش ده ها میلیونی که فرمانده کل قوا رهبر معظم انقلاب بر آن تاکید دارند، باشد.

این بازی کاری از گروه نیکدونه است و پیام های عقیدتی و نظامی را به همراه دارد. نویسندگی و کارگردانی این اثر را شهاب میرزایی که دوره دیده نظامی در یگان تکاور ارتش جمهوری اسلامی ایران است، برعهده دارد و احسان میرزایی هم که دوره نظامی را در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گذرانده است، مدیر هنری این بازی ریانه ای است.

گفتنی است؛ شهاب میرزایی در کارنامه هنری خود مفتخر به ساخت بازی های فاخر بومی ایرانی نظیر «دایره جنایی»، «پایان گمراهی»، «در جستجوی خوشبختی»، «جغله و غول سرزمین تنبلی» است که با رویکرد «ترویج مبانی فرهنگی و هویت اسلامی ایرانی از طریق این صنعت با نگاه ویژه به کودکان و نوجوانان» و« جریان‌سازی و بسترسازی برای تولید و توسعه محتوای منطبق بر فرهنگ بومی، ملی و اسلامی ‌درحوزه رسانه‌های دیجیتال» تولید شده اند.

ارسال نظر: