"كلاه قرمزی" در شب عید مبعث به شبكه دو میآید

کدخبر: 889219

این قسمت تازه كه ویژه عید تولید شده با حضور عروسك‌های این مجموعه ساعت ۲۱:۳۰ فردا، دوشنبه آیتم‌های نمایشی را برای مخاطبان روی آنتن میبرند

به گزارش «نسیم»، مجموعه "كلاه قرمزی" كه در ایام نوروز امسال همچون سالهای گذشته توانسته جزو پرمخاطب ترین برنامه ها باشد، دراعیاد و مناسبت های شاد به خانه مخاطبان شبكه دو می آیند تا شادی و خوشحالی را برای بینندگان شبكه زندگی به ارمغان آوردند.

در شب عید مبعث عروسک های محبوب کلاه قرمزی به همراه آقای مجری موضوعات مختلف را در قالب آیتم های جذاب به نمایش می گذارند. در این سری از داستان کلاه قرمزی ،در یکی از آیتم های آن شاهد ماجراهایی خواهیم بود که فامیل دور با خریدن تلفن همراه رقم میزند.

همچنین در بخش دیگری از این مجموعه، عروسک ها در مورد کارهایی که بدون اطلاع آقای مجری انجام داده اند اعترافاتی دارند که هرکدام از این اعترافات در جای خود جذاب و دیدنی است.

مجموعه «كلاه قرمزی» كاری از گروه كودك و خردسال شبكه دو سیماست كه در ایام نوروز و مناسبتهای شاد مهمان خانه مخاطبان شبکه زندگی می شوند. به دلیل استقبال مخاطبان از این مجموعه، چند هفته ای است كه «كلاه قرمزی» 91 و 92 روزهای جمعه ساعت 11 از شبکه دو پخش می شود.

سری جدید کلاه قرمزی شب عید مبعث (دوشنبه 5 خرداد) ساعت 21:30 به روی آنتن شبكه دو می رود.

ارسال نظر: