روایت فضایل حضرت خدیجه در برنامه "سر سفره خدا"

کدخبر: 2099132

یک روحانی، یک مداح نوجوان و یک حافظ قرآن نوجوان سه میهمان برنامه سحر سرسفره خدا در دهمین سرگاه ماه مبارک بودند.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، در دهمین روز ماه مبارک رمضان حجت الاسلام رمضانی، فاطمه بیگی و امیر عباس دورکی مهمان برنامه سحرگاهی سر سفره خدا شدند.

در این برنامه و با محوریت بخشش و کمک کردن به دیگران حجت الاسلام رمضانی در مورد ضرورت کمک به دیگران صحبت کرد و به این نکته اشاره کرد که باید با هدیه دادن به کودکان مسیر درستی و صداقت را در انان نهادینه کرد.

وی افزود حضرت خدیجه سلام الله علیها یکی از ثروتمند ترین زنان در زمان پیامبر صلی الله علیه واله وسلم بود که تمامی اموال خود را برای پیشرفت دین پاکی و صداقت بخشید و همیشه حضرت پیامبر از وی به خوبی یاد می کرد.

رمضانی گفت حضرت خدیجه با این کار باعث شد افراد بیشتری در جهان از نعمت اسلام بر خوردار باشند. این کار حضرت خدیجه مثل جهاد در راه خدا محسوب می شود.

در ادامه حافظ کل قران فاطمه بیگی در مورد قیام 15 خرداد ایه ای را قرائت کرد و گفت قران می گوید کسانی که مومنینی که با جان و مال خود با خدا معامله می کنند برای خود بهشت را به ارمغان می آورند وی گفت حضرت خدیجه و امام راحل در قیام 15 خرداد با گذشتن از جان و اموال خود برای پیشبرد دین خدا بهشت ابدی و جاودان را خریدند.

در ادامه برنامه امیر عباس دورکی مداح نوجوان با ذکر مصیبت رحلت حضرت خدیجه سلام الله علیها فضای معنوی به برنامه داد.

این برنامه با برگزاری نماز جماعت و مداحی نوجوان ذاکر اهلبیت علیهم السلام به پایان رسید.

لازم بذکر است برنامه سر سفره خدا با دعوت از مهمانان حوزه کودک و نوجوان یک برنامه مناسبتی است که سحرگاه ماه مبارک رمضان به صورت زنده مهمان خانه روزه داران کوچکسال می شود.

ارسال نظر: