مسئول رسانه مرکز گفتمان انقلاب اسلامی:

روایت داستان زندگی استکبارستیزان هدف اصلی برنامه است

کدخبر: 2049591

تولید برنامه تلویزیونی "هم قصه" توسط مرکز گفتمان انقلاب اسلامی، رویکردی نوین در انعکاس صحیح و بی‎واسطه گفتمان ضداستکباری در سطح جهانی در بستر رسانه‎ای کشور برای مخاطب عام است

به گزارش « نسیم آنلاین » ، مسئول رسانه مرکز گفتمان انقلاب اسلامی با اشاره به رویکرد آن مرکز در تبیین گفتمان امامین انقلاب در سطح کشور و نیز متعاقباً در حوزه بین‎الملل، بیان داشت: با هدف شناسایی و شبکه‎سازی عناصر توانمند در میان مروّجین گفتمان انقلاب، ایجاد شبکه تخصصی گفتمان‌سازی اندیشه‌های راقی و پیشتاز انقلاب در سطح جهانی و نیز به طریق اولی انعکاس صحیح گفتمان ضداستکباری در سطح جهانی در بستر رسانه‎ای کشور، مرکز گفتمان انقلاب اسلامی اقدام به تولید برنامه تلویزیونی «هم قصه» نموده است.

هاتف الرحمن صالحی با اشاره به هدف اصلی این برنامه که در قالبی گفت و گو محور تولید شده است، افزود: تولید برنامه تلویزیونی «هم قصه» توسط مرکز گفتمان انقلاب اسلامی، رویکردی نوین در انعکاس صحیح و بی‎واسطه گفتمان ضداستکباری در سطح جهانی در بستر رسانه‎ای کشور برای مخاطب عام است.

وی ادامه داد: «هم قصه»، بدون هیچ تکلّفی به دنبال روایتگری داستان ناگفته و تأمل‎برانگیز زندگی شخصی و مبارزاتی 20 نفر از غیر ایرانیانی است که در فراسوی مرزهای کشورمان، در میدان مبازه علیه استکبار جهانی بپا خواسته و با اقدام و عملشان، مسئولیت‎پذیری، انسان‎دوستی و نفی سلطه‎پذیری را به زیبایی تمام تفسیر نموده‎اند.

مسئول رسانه مرکز گفتمان انقلاب اسلامی با اشاره به ضبط هفت قسمت از مجموعه 20 قسمتی «هم قصه» تاکنون اشاره کرد: امیدواریم آحاد مردم اعم از جامعه هنری و دانشگاهی کشور، انتقادات و پیشنهادات صائب و سازنده خود را هم از منظر رویکرد و محتوا و هم از منظر مباحث فنی و ساختاری، جهت استغنای برنامه های آتی با واحد رسانه مرکز به شماره تماس 02186072317 و نیز آی دی تلگرام @Media_ir و @GoftemanEnghelabدر میان بگذارند.

وی با اشاره به تدارک سلسله نشست‎های تحلیلی-تبیینی با حضور مهمانان برنامه «هم قصه» در مرکز گفتمان انقلاب اسلامی، تصریح کرد: تاکنون مهمانانی نظیر آقایان شیخ مأمون رحمه از کشور سوریه، خالد ازبط از نوار غزه و نیز خانم ونیسا بیلی از کشور انگلستان با حضور در مرکز گفتمان انقلاب اسلامی به ارائه بحث خویش پرداخته‌اند که متعاقباً گزارش این نشست ها از طریق خبرگزاری ها به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

هاتف الرحمن صالحی در پایان خاطر نشان کرد: مرکز گفتمان انقلاب اسلامی، در صدد است رویکرد نوین رسانه‎ای خویش را در سبک‌ها و نیز قالب‌های رسانه‌ای دیگر به اجرا در آورد که در این عرصه از جمیع صاحبنظران و نیز علاقمندان به همکاری، دعوت به عمل می‌آید.

شایان ذکر است برنامه تلویزیونی «هم قصه» در 20 قسمت 60 دقیقه‌ای تهیه شده و سه شنبه شب‌ها ساعت 23 از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود. بازپخش آن ساعت 17:45روز پنج‌شنبه خواهد بود.

ارسال نظر: