تقی‌پور: ورود به بحث سیاسی به نفع شهر نیست و فقط برای مدیریت شهری ایجاد حاشیه می‌کند

کدخبر: 942825

سخنگوی شورای شهر تهران افزود: پروژه بوستان مادر در جلسه سه‌شنبه با حضور شهردار تهران بررسی می‌شود/ در خصوص بودجه و نوع سازه در ادامه پروژه صیاد باید در شورا این موضوع بررسی شود

به گزارش خبرنگار «نسیم»، رضا تقی‌پور سخنگوی شورای شهر تهران در نشست خبری امروز خود با خبرنگاران بعد از نشست غیرعلنی شورای شهر تهران با اشاره به مصوبات جلسه امروز شورا گفت: دو فوریت الزام شهرداری به تدوین برنامه مدیریت بحران در زمان‌های اضطراری مترو و فضاهای زیرسطحی به تصویب رسید .

وی با اشاره به اتفاقاتی که طی هفته‌های گذشته در برخی از ایستگاه‌های مترو اتفاق افتاده است گفت: این مصوبه به دلیل پیش‌بینی حوادث پیش‌رو در مترو، شهرداری طی چهار ماه فرصت تدوین این لایحه را دارد.

بررسی تبصره‌های بودجه سال 93 در جلسه غیرعلنی امروز شورای شهر تهران

به گفته سخنگوی شورای شهر بررسی تبصره‌های بودجه سال 93 از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه امروز شورا مطرح شد همچنین قرار است طرح الزام شهرداری در خصوص مسئولیت اجتماعی بنگاه‌های اقتصادی و لایحه اصلاحیه اخذ عوارض حمل و نقل ریلی در شهرداری نیز در جلسات آینده این شورا بررسی شود .

تقی‌پور در خصوص سرانجام تصدیق بودجه سال 92 شهرداری گفت: این گزارش توسط حسابرسان شورا در حال بررسی است و پس از نهایی شدن به کمیسیون‌ها ارجاع داده می‌شود .

تقی‌پور همچنین در خصوص بررسی پروژه بوستان مادر در شورای شهر تهران گفت: این پروژه روز سه‌شنبه با حضور شهردار تهران بررسی می‌شود.

وی در پاسخ به پرسشی در خصوص ادامه پروژه صیاد شیرازی گفت: ادامه این اتوبان مصوبه شورا را ندارد اما احتمال دارد در طرح تفصیلی این موضوع پیش‌بینی شده باشد که دیگر نیاز به مصوبه شورا را ندارد اما در خصوص بودجه و نوع سازه باید در شورا این موضوع بررسی شود .

تمامی تجهیزاتی که در دکل‌ها و آنتن‌ها وجود دارد دارای استاندارد هستند

وی همچنین در خصوص ساماندهی دکل‌ها و آنتن‌ها در پایتخت گفت: تمامی تجهیزاتی که در این رابطه وجود دارد دارای استاندارد هستند.

وی در خصوص نحوه عزل معاون مالی اداری شورای شهر تهران گفت: شجاع پوریان قبل از سفر حج استعفا داده بود اما به دلیل آنکه این استعفا همزمان با تغییر ریاست شورا بود برای کاهش حواشی بلافاصله با این استعفا موافقت نشد اما در زمانی که در سفر حج بود مکاتباتی با مهر و امضاء وی صورت می‌گرفت که به همین دلیل حکم وی لغو شد.

تقی پور تأکید کرد: ورود به بحث سیاسی به نفع شهر نیست طرح‌های سیاسی انتهایی ندارد و فقط برای مدیریت شهری ایجاد حاشیه می‌کند البته اختلاف سلیقه و تضارب آرا برای شورا مفید است.

ارسال نظر: