منصور ابراهیم‌زاده: با پیروزی بر پدیده، حاجتم را از امام رضا(ع) گرفتم

کدخبر: 932176

سرمربی تیم پیکان پس از غلبه بر پدیده افزود: قبل از حضور در مشهد از امام رضا(ع) درخواست نتیجه خوب را داشتم که خوشبختانه حاجتم برآورده شد/ از همان ابتدا هم برای کسب سه امتیاز به مشهد آمده بودیم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، ابراهیم‌زاده عصر امروز جمعه پس از پیروزی دو بر یک تیمش مقابل پدیده خراسان در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد تصریح کرد: خدارا شکر می‌کنم که در این بازی حساس، نتیجه خوبی گرفتیم. قبل از اینکه عازم مشهد شویم از امام رضا(ع) درخواست نتیجه مطلوبی داشتم و به ایشان توسل کردم که به خواست خداوند و یاری امام رضا(ع) توانستیم سه امتیاز را بگیریم. از همان ابتدا هم برای کسب بهترین نتیجه و سه امتیاز به مشهد آمده بودیم.

وی ادامه داد: خوشحالم که بازیکنانم علی‌رغم دریافت گل توانستند با ارائه عملکرد خوب به روند بازی برگردند و نتیجه را به نفع پیکان رقم بزنند. این پیروزی، یک سه امتیاز شیرین خارج از خانه بود که قطعا موجب بهبود وضع روحی تیم برای سایر دیدارها می‌شود.

ابراهیم‌زاده در خصوص داوری این دیدار گفت: من نه در این بازی و نه در بازی‌های گذشته وارد مسائل داوری نشده‌ام و داور هر تصمیمی بگیرد حتی اگر به ضرر ما هم باشد، تصمیم خودش است و در چارچوب اختیارات وی قرار دارد.

ارسال نظر: