منصور ابراهیم‌زاده: از کی‌روش دعوت می‌کنیم بازی تیم‌های میانه جدول را نیز مشاهده کند

کدخبر: 931862

سرمربی تیم فوتبال پیکان افزود: بازیکنان تیم‌های میانه جدول از عملکرد خوبی برخوردارند و فوتبال استانداردی ارائه می‌دهند/ در بازی فردا مقابل پدیده تغییرات خاصی در استراتژی تیم نداریم

به گزارش خبرنگار «نسیم»، ابراهیم‌زاده در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های پدیده خراسان و پیکان تهران در سالن جلسات هیأت فوتبال خراسان رضوی تصریح کرد: بازیکنان شاغل در تیم‌های میانه جدول لیگ برتر، فوتبال استانداردی ارائه می‌دهند و بازی‌های خوبی دارند، لذا از آقای کی‌روش دعوت می‌کنیم بیاید و بازی این بازیکنان را نیز مشاهده کند.

وی ضمن ابراز خرسندی از حضور نماینده فوتبال مشهد در لیگ برتر گفت: از اینکه فوتبال مشهد و خراسان دوباره صاحب تیم لیگ برتری شد خوشحالیم. این تیم تاکنون بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشته است. در دیدار فردا مقابل پدیده بدون توجه به جایگاه دو تیم در جدول رده‌بندی، برای کسب سه امتیاز به میدان می‌رویم.

سرمربی تیم پیکان ادامه داد: در دیدار فردا علاوه بر تیم پدیده، هواداران پرشور این تیم نیز برای حمایت به ورزشگاه می‌آیند و سعی ما بر این است که بازی باکیفیت و تماشاگرپسندی ارائه کنیم.

ابراهیم‌زاده در خصوص استراتژی تیمش در بازی فردا اظهار داشت: هر تیمی استراتژی خاص خود را برای بازی دارد و اجازه دهید من نیز در همان بازی فردا استراتژی و ترکیب تیم را نشان دهم، البته در بازی فردا تغییر به‌خصوصی در استراتژی نداریم. وضعیت تیم پیکان در حال بهبود است و در بازی‌های آینده عملکرد بهتری به نمایش می‌گذاریم.

ارسال نظر: