آیت‌الله موسوی اردبیلی: موفقیت در مذاکرات هسته‌ای موجب سربلندی نظام و خوشحالی مردم شد

کدخبر: 1013924

این مرجع تقلید در دیدار نهاوندیان دستیابی به این توفیق در موضوع هسته‌ای را عنایت الهی دانست و افزود: عزت اسلام به عقل و تدبیر در اداره امور وابسته است و من برای موفقیت مسوئلان دعا می‌کنم

به گزارش «نسیم»، آیت‎الله موسوی اردبیلی در دیدار با نهاوندیان رئیس دفتر رئیس‌جمهور گفت: موفقیت در مذاکرات هسته ای موجب سربلندی نظام و خوشحالی مردم شد.

آیت الله موسوی اردبیلی نیز ضمن تبریک «موفقیت بزرگ کشور در مذاکرات هسته ای» گفت: موفقیت در مذاکرات هسته ای نتیجه عنایت خداوند و تلاش دسته جمعی است و موجب سربلندی نظام و خوشحالی مردم شد.

وی با تاکید بر لزوم توجه بیشتر به مسایل زیست محیطی و مدیریت منابع خدادادی یادآور شد: کمتر دولتی را به انسجام و توانمندی این دولت ، شاهد بوده ایم.

رییس دفتر رییس جمهوری نیز در این دیدار ضمن ابلاغ سلام رییس جمهوری خدمت ایشان اظهارداشت: دولت بهره گیری از دعای خیر و ارشاد مراجع عظام تقلید را از ارکان موفقیت خود می داند.

نهاوندیان رییس دفتر رییس جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری در دیدارهای امروز خود با مراجع عظام تقلید ضمن ارایه گزارشی از مهم ترین برنامه های دولت، بویژه در مسایل زیست محیطی و مدیریت منابع آبی؛ ایشان را در جریان مهمترین محورها، جزییات و دستاوردهای توافق هسته ای میان جمهوری اسلامی و گروه کشورهای 5+1 قرار داد.

ارسال نظر: