صندوق‌دار سارق رستوران در دام پلیس/ ۱۶۰ میبلیون برداشت از چهار کارت بانکی

کدخبر: 2038210

پلیس فتا با شناسایی صندوق دار سارق و انسداد بیش از هزار حساب بانکی در اختیار وی، از وقوع سلسله سرقت های میلیاردی جلوگیری کرد.

به گزارش « نسیم آنلاین »،‌ رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: با توجه به شکایت دو نفر از هموطنان مبنی بر برداشت وجه از حساب آنان، موضوع در دستور کار قرار گرفت.

سرهنگ محمد مهدی کاکوان افزود: با مراجعه دو شاکی دیگر مشخص شد سرقت از حساب های شکات با شیوه ای مشابه انجام شده است.

وی گفت: هر چهار شاکی به این رستوران خاص رفته بودند که مشخص شد در آنجا به بهانه پرداخت هزینه غذا، صندوق دار با دریافت رمز و کارت بانکی مشتریان اقدام به کپی کارت آنان کرده است.

سرهنگ کاکوان افزود: با پیگیری موضوع مسئول رستوران از تسویه حساب صندوق دار و قطع ارتباط کاری وی خبر داد که پلیس بلافاصله در بررسی های بعدی موفق شد متهم را در عملیاتی غافلگیرانه در شهری دیگر شناسایی و دستگیر کند.

وی گفت: متهم در قالب باندی چهار نفره با کپی کردن بیش از هزار کارت بانکی قصد سرقت های میلیاردی از حساب طعمه ها را داشت که پلیس با سوزاندن به موقع این کارت ها مانع از وقوع این سرقت ها شد.

سرهنگ کاکوان از سرقت 160 میلیون تومانی این سارق حرفه ای با برداشت از کارت های بانکی چهار مشتری شاکی رستوران مذکور در تهران خبر داد.

وی خطاب به اصناف و بازاریان گفت: افراد قابل اعتماد و موجه را به عنوان صندوق دار استخدام کنند.

سرهنگ کاکوان هشدار داد: در صورت تکرار سرقت هایی این چنینی ، براساس قانون جبران همه خسارات مالباختگان بر عهده صنف مربوط خواهد بود.

رئیس پلیس فتای تهران بزرگ از مردم خواست: به هیچ وجه کارت بانکی خود را در اختیار فروشندگان قرار ندهند و شخصا برای پرداخت وجه از دستگاه پز استفاده کنند.

منبع:صدا و سما

ارسال نظر: