سی‌اِن‌اِن خبر داد:

صف‌بندی جمهوری‌خواهان علیه "دونالد ترامپ"

کدخبر: 2017206

سی‌اِن‌اِن در گزارشی نوشت چالش جدید تد کروز، ایجاد جبهه مخالفان ترامپ در حزب جمهوری‌خواه است.

به گزارش « نسیم آنلاین »؛ شبکه تلویزیونی «سی‌اِن‌اِن» با انتشار گزارشی در پایگاه اینترنتی خود نوشت: «تد کروز،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا، در انتخابات مقدماتی «سه‌شنبه بزرگ دوم» با کسب یک پیروزی دیگر، در رقابت‌های درون‌حزبی آمریکا جایگاه دوم را از آنِ خود کرد.

در ادامه گزارش آمده است: اکنون تنها کاری که تد کروز باید انجام دهد این است که تلاش کند دیگر اعضای حزب جمهوری‌خواه را متقاعد کند وی تنها کسی است که می‌تواند «دونالد ترامپ،» دیگر نامزد این حزب و غول املاک و مستغلات، را متوقف کند.

باشگاه خبرنگاران نوشت: سناتور ایالت «تگزاس» هفته‌هاست بر این موضوع که وی تنها رقیب ترامپ است اصرار می‌ورزد. با این وجود، انتخابات حساس سه‌شنبه آینده ایالت‌های «فلوریدا،» «اوهایو،» «ایلینوی،» «میزوری» و «کارولینای شمالی» برای وی بسیار سرنوشت‌ساز خواهد بود. کروز برای از میان برداشتن «جان کاسیچ،» فرماندار ایالت «اوهایو» و «مارکو روبیو،» سناتور ایالت «فلوریدا،» در انتخابات درون‌حزبی سه‌شنبه آینده کار سختی پیش روی دارد.

کروز در یک گردهمایی که دیروز (چهارشنبه) در ایالت «فلوریدا» برگزار شد خطاب به افراد حاضر اظهار داشت: اگر نمی‌خواهید ترامپ به عنوان نامزد [حزب جمهوری‌خواه] راهی رقابت‌های نهایی انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا شود؛ اگر نمی‌خواهید ریاست‌جمهوری این کشور را دو دستی تقدیم «هیلاری کلینتون» و دموکرات‌ها کنید، از شما می‌خواهم به ما بپیوندید. اگر طرفدار «جب بوش،» مارکو و یا کاسیچ هستید، به تیم ما ملحق شوید.

در ادامه گزارش آمده است: به نظر می‌رسد با توسعه کمپین «ترامپ، هرگز» در میان سران حزب جمهوری‌خواه، تد کروز بهترین گزینه این حزب برای متوقف کردن این میلیاردر جنجالی باشد.

ارسال نظر: