احمد نوراللهی: برای پیروزی همدل بودیم/ بازیکنان پرسپولیس باید به هواداران افتخار کنند

کدخبر: 2264704

احمد نوراللهی گفت که بازیکنان پرسپولیس باید به هواداران این تیم افتخار کنند.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، احمد نوراللهی پس از صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا با برتری 3 بر یک مقابل الدحیل قطر گفت: همه مدیران، کادر فنی و بازیکنان همدل بودیم که دل هواداران را شاد کرده و به نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.

وی با تمجید از استقبال پرشور هواداران پرسپولیس گفت: بازیکنان واقعاً باید به این هواداران افتخار کنند. تیمی که این هواداران خوب را دارد که تا دقیقه 95 تشویق می کنند و باعث می شوند با انرژی بیشتری در زمین بدویم. آن هم در شرایطی که تیم باید سه گل بزند و به بازی برگردد. خدا را شکر پیروز شدیم و به نیمه نهایی صعود کردیم.

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به سوالی درباره مصاف این تیم مقابل السد قطر در مرحله نیمه نهایی تصریح کرد: بازی این تیم مقابل السد هنوز تمام نشده است. امیدوارم استقلال، نماینده ایران مقابل السد موفق باشد.

نوراللهی با اشاره به مشکلات باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: تیم ما با مشکلات زیادی از جمله کمبود بازیکن و محرومیت از پنجره نقل و انتقالاتی دست و پنجه نرم می کند. باشگاه مشکلات زیادی دارد و مدیران برای حل این مشکلات تلاش می کنند. باشگاه باید با طلبکاران قبلی هم تسویه حساب می کرد که البته برخی از این مطالبات هم پرداخت شد.

منبع: تسنیم

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: