عابدینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

مقاومت اسلامی فلسطین به یک بازدارندگی راهبردی رسیده است

کدخبر: 2226333

کارشناس سیاست خارجی گفت: امروز سیاست بزن در رو رژیم صهیونیستی به پایان رسیده است.

حسن عابدینی کارشناس مسائل سیاست خارجی در گفت وگو با خبرنگار تحولات منطقه گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به قدرت موشکی حماس اظهار کرد: رژیم صهیونیستی در جنگ های ۲۲ روزه ،۷ روزه ،۵ روزه و جنگ های دیگری که بر ضد مقاومت اسلامی به راه انداخته، نتوانسته به اهداف خود برسد و تا آخرین لحظه هر یک از این نبردها، آتش موشکی مقاومت اسلامی، اعم از جهاد اسلامی و گردان های وابسته حماس به راه بوده است.

وی افزود: مقاومت اسلامی فلسطین امروز به یک بازدارندگی راهبردی رسیده است و حتی با توجه به محاصره شدید غزه توانسته موشک های داخلی تولید کرده و استفاده کنند. معادله توازن وحشت که رژیم صهیونیستی از سال 1948 در منطقه غرب آسیا تدارک آن را دیده بود، آرام آرام در حال شکستن است.

عابدینی گفت: مقاومت اسلامی آرام آرام در حال اوج گرفتن و رژیم صهیونیستی در حال شکستن است. دوران سیاست بزن در روی رژیم صهیونیستی پایان پیدا کرده است. طی 12 سال گذشته رژیم صهیونیستی در همه جنگ هایی که بر پا کرده؛ چه علیه سوریه ، لبنان و فلسطین؛ در هیچ یک از این جنگ ها به اهدافش دست پیدا نکرده و شکست خورده است.

کارشناس سیاست خارجی اظهار کرد: مقاومت اسلامی از همه جنگ های وارد شده سربلند بیرون آمده است. مردم فلسطین روزی در چارچوب تسویه حساب نژادی مجبور شدند خانه و کاشانه خود را رها کنند و با انتفاضه سنگ به مقابله با رژیم صهیونیستی برخواستند، اما این انتفاضه سنگ اکنون به موشک هایی تبدیل شده که نه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی می تواند در مقابل آنها حالت بازدارندگی داشته باشد، نه قدرت امنیتی و اطلاعاتی اسرائیل توانسته آن ها را ردیابی کند.

وی گفت : غزه بیش از یک دهه است که در محاصره زمینی، هوایی و دریایی بوده، اما مردم این منطقه به شدت مقاومت کردند و چند سالی می شود که پاسخ فلسطین به رژیم صهیونیستی به جای گلوله و سنگ، با موشک داده می شود.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: