کاپیتان جدید در تیم سایپا

کدخبر: 2200551

هافبک تیم فوتبال سایپا برای نخستین بار توانست بازوند کاپیتانی این تیم را بر بازو ببندد.

به گزارش خبرنگار فوتبال وفوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در چارچوب هفته بیست و نهم رقابت های لیگ برتر، درحالی تیم های سایپا تهران و گسترش فولاد تبریز از ساعت 18 در ورزشگاه دستگردی به مصاف هم رفتند که شاگردان دایی امیدوارند با پیروزی برابر یاران سامورایی ( آندرانیک تیموریان ) و توقف استقلال و ذوب آهن به رده دوم برسند و سهمیه آسیا را کسب کنند.

در این مسابقه که نیمه نخست آن با نتیجه صفر بر صفر به پایان رسید، علی قلی زاده، کاپیتان جدید سایپایی ها بود و توانست عملکرد مناسبی داشته باشد.

در این مسابقه که سایپا با ترکیب حامد فلاح زاده - رضا علیاری - محمد دانشگر - آرش رضاوند - علی قلی زاده - مهرداد کفشگری - رضا اسدی - رضا جعفری - امید خالدی - آرمان رمضانی - سارفو به میدان رفت، بازیکنان با سابقه ای مانند روزبه شاه علی دوست و ایوب کلانتری نیمکت نشین بودند و همین موضوع سبب شد تا قلی زاده کاپیتان جدید نارنجی پوشان شود.

قلی زاده متولد 1374 در اردبیل است و فوتبال خود را از سایپا آغاز کرد و سابقه بازی در تیم ملی ایران را دارد. همچنین او به احتمال زیاد در پایان فصل راهی اروپا خواهد شد تا جدید ترین لژیونر ایرلن لقب بگیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: