آبان ماه؛ زمان برگزاری نمایشگاه توانمندی صادراتی کشور

کدخبر: 2125250

نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی کشور با حمایت معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور نهم لغایت دوازدهم آبان در مرکز نمایشگاه‌های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

به گزارش حوزه فن آوری های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ به نقل از ستاد توسعه زیست فناوری معاونت علمی و فناوری رئیس جمهور؛ دومین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO ۲۰۱۷)، در سال «اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال» با توجه به سیاست های دولت تدبیر و امید نهم تا دوازدهم آبان امسال در مرکز نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب تهران برگزار خواهد شد.

نمایشگاه ایران اکسپو در راستای توسعه اقتصاد کشور اهدافی بلند مدت همچون حمایت از تولیدکنندگان داخلی، تولید ثروت، افزایش تولید صادرات محور، ایجاد فرصت های شغلی، افزایش صادرات غیر نفتی و ایجاد ارتباط بین صادرکنندگان برتر داخلی و هیئت های خارجی را در نظر دارد؛ بنابراین به منظور دستیابی به این اهداف واحد های صنعتی، شهرک های صنعتی، تعاونی های صادراتی، شرکت های خصوصی و صادرکنندگان برتر در این رویداد ملی مشارکت می کنند.

مشارکت ۴۶۷ صادرکننده برتر در برگزاری نمایشگاه توانمندی های صادراتی

بر اساس این گزارش، نخستین نمایشگاه توانمندی های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (IRAN EXPO) با مشارکت ۴۶۷ صادرکننده برتر کشور و بازدید ۴۱۱ تاجر و بازرگان از ۳۹ کشور جهان سال ۱۳۹۲ در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار شد و انعقاد قرارداد و تفاهم نامه های متعدد تجاری حاصل این رویداد بود. همچنین تلاش های گسترده جهت برقراری ارتباط مستقیم بین تجار برتر داخلی و خارجی در اولین دوره نمایشگاه توانمندی های صادارتی جمهوری اسلامی ایران انجام گرفت.

در این دوره تلاش می شود با دعوت از تولیدکنندگان برتر داخلی زمینه تولیدات صادرات محور فراهم شود تا بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری حرکت و اقتصاد کشور با مدیریت واردات و صادرات پویا شود؛ به همین جهت نمایشگاه توانمندی های صادراتی در دومین دوره با دعوت از ۵۰۰ صادر کننده برتر داخلی و ۸۰۰ تاجر خارجی قصد رشد صادرات غیر نفتی را در نظر دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

مسئولیت صحت اخبار ارائه شده به عهده منبع خبر بوده و این رسانه صرفاً رسالت اطلاع‌رسانی خود را در این رابطه انجام می‌دهد.

ارسال نظر: