سنندجی در گفت و گو با «نسیم آنلاین» خبر داد:

مطالعه برای راه‌اندازی LRT در تهران/ افزایش ۴۵۰ دستگاه اتوبوس به ناوگان پایتخت تا پایان امسال

کدخبر: 2060046

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهر تهران از برنامه‌های این سازمان برای افزایش ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی تهران خبر داد.

پیمان سنندجی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی « نسیم آنلاین » اظهار کرد: با توجه به بازگشایی مدارس و آغاز سال تحصیلی دانشگاه‌ها اگر بتوانیم ناوگان حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهیم، درواقع خدمات مطلوب و مناسب‌تری خواهیم داشت.

وی افزود: برای سال تحصیلی جدید با توجه به اعلام آمادگی بخش خصوصی درزمینهٔ ورود اتوبوس‌های جدید در شهر تهران درزمینهٔ افزایش را خواهیم داشت.

افزایش 50 دستگاه اتوبوس برای بازگشایی مدارس

سنندجی بابیان اینکه برای اول مهرماه 50 دستگاه اتوبوس وارد ناوگان حمل‌ونقل عمومی می‌شود، خاطرنشان کرد: اتوبوس‌های برقی از میدان خراسان، میدان شهدا نیز افزایش خواهد یافت که 64 اتوبوس دو کابین با ظرفیت بالا است.

وی ادامه داد: نوسازی مینی‌بوس‌ها نیز از روز گذشته آغازشده که این امر می‌تواند ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی را افزایش دهد.

تا پایان سال جاری 450 دستگاه اتوبوس وارد حمل‌ونقل عمومی می‌شود

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهر تهران در پایان بابیان اینکه تا پایان سال جاری 450 دستگاه اتوبوس وارد حمل‌ونقل عمومی می‌شود، گفت: ظرفیت ناوگان حمل‌ونقل عمومی تا رقم 300 هزارنفری افزایش خواهد یافت تا سهولت دررفت و آمد برای مردم ایجاد شود.

سنندجی بابیان اینکه استفاده از LRT موضوعی است که مطالعات بر روی آن در حال انجام است، گفت: مد حمل‌ونقلی اتوبوس وقتی ظرفیتش بیشتر از اتوبوس موجود شود، مد بالادستی اتوبوس‌ها یعنی طرحLRT می‌باشد که در حال مطالعه و بررسی است.

وی افزود: امیدواریم به‌عنوان مد حمل‌ونقلی بتوانیم از این ظرفیت (LRT) در تهران نیز استفاده کنیم.

ارسال نظر: