قراردادهای عجیب در تیم‌های لیگ برتری

میلیاردهای بی‌تاثیر، سربازهای ارزان

کدخبر: 2050728

در لیستی که سازمان لیگ درخصوص قرارداد بازیکنان لیگ برتری اعلام کرده است، ارقام عجیبی دیده می‌شود که باعث تعجب خیلی‌ها شده است.

گروه ورزشی « نسیم آنلاین »، در لیستی که سازمان لیگ درخصوص قرارداد بازیکنان لیگ برتری اعلام کرده است، ارقام عجیبی دیده می‌شود که باعث تعجب خیلی‌ها شده است. در این بین بازیکنانی دیده می‌شوند که با کمترین کارآیی قراردادهای نجومی امضا کرده اند و البته بازیکنانی هستند که ستاره‌های لیگ برتر محسوب می‌شوند اما به دلیل اینکه باید خدمت سربازی‌شان را سپری کنند با کمترین درآمد برای تراکتورسازی در لیگ شانزدهم به میدان می‌روند که این موضوع اتفاق عجیبی محسوب می‌شود.

میلیاردرهای بی‌اثر

خیلی از بازیکنان هستند که چندان کارآیی ندارند اما هرکدام به دلایلی رقم‌های نجومی از تیم‌هایشان دریافت کرده‌اند. شاید بارزترین نمونه امین حاج‌محمدی است، بازیکنی که بیشتر بازی‌های فصل گذشته را نیمکت نشین بود اما قرارداد این فصلش با استقلال یک میلیارد و صد میلیون تومان است. در این بین بازیکنی مثل فرشید باقری که قراردادش فصل گذشته با صبا 150 میلیون تومان بود، این فصل به دلیل رقابت بی‌دلیل بین استقلال و پرسپولیس مبلغ قراردادش به 950 میلیون تومان رسیده است.

اما تراکتورسازی هم قراردادهای عجیب کم ندارد، تیمی که با محمد نوری که فصل گذشته روزهای ناموفقی در قطر پشت سرگذاشت و یک میلیارد و 200 میلیون تومان قرارداد بست یا ادینیو که یک سال از سطح اول فوتبال دور بود و با قرارداد یک میلیارد و 400 میلیون تومانی دومین بازیکن گران لیگ شانزدهم لقب گرفت.

ستاره‌های سرباز

سراغ بازیکنان ستاره‌ای که با کمترین قرارداد بازی می‌کنند را تنها باید از تراکتورسازی گرفت، تیمی که ستاره‌های سرباز را به خدمت گرفته است و آنها با کمترین درآمد برای این تیم بازی می‌کنند. سروش رفیعی بی‌تردید بزرگترین چهره فوتبال ایران در سال‌های گذشته محسوب می‌شود که به خاطر گذراندن خدمت سربازی مجبور است با قراردادی یک و نیم میلیون تومانی برای تراکتورسازی بازی کند. البته در این بین محمدرضا اخباری هم که دروازه‌بان ملی‌پوش محسوب می‌شود با همین رقم برای تراکتورسازی باید تا پایان فصل بازی کند. البته وضعیت هادی محمدی و مهدی شریفی هم بهتر نیست و آنها هم در دوران خدمت سربازی شان پول بیشتری از تراکتورسازی نمی‌گیرند. در مورد این بازیکنان گفته می‌شود که باشگاه تراکتورسازی پولی خارج از قرارداد به آنها پرداخت می‌کند تا آنها تمرکزشان به تمرین باشد و حداکثر کارآیی را از خود نشان بدهند.

ارسال نظر: