شهردار تهران با انتشار پیامی در اینستاگرام نوشت:

انفجار در شهران، امتحانی برای همه دستگاه‌های مسئول بود / فقدان مدیریت یکپارچه شهری در حوادث بزرگ

کدخبر: 2040699

شهردار تهران با اشاره به حادثه انفجار شهران در اینستاگرام نوشت: همچنان معتقدم که یکی از نقصان‌های اصلی که در چنین بزنگاه‌هایی رخ می‌نماید، فقدان مدیریت یکپارچه شهری است.

به گزارش « نسیم آنلاین »، محمدباقر قالیباف در صفحه اینستاگرام خود درباره حادثه انفجار شهران نوشت: در مورد حادثه شهران باید از اظهار نظر سلیقه‌ای و مبتنی بر حدس و گمان پرهیز کرد.

انفجار و آتش‌سوزی در شهران، امتحانی بود برای همه دستگاه‌های مسئول و مرتبط با مدیریت بحران. به همه دست اندرکاران که با سرعت و مسئولانه پای کار آمدند و جلوی بروز خسارات جانی را گرفتند، خدا قوت می‌گویم و به شهروندان عزیز شهرانی اطمینان می‌دهم که با تمام توان و بضاعت، تا برگشت کامل شرایط به حالت عادی، کنارشان هستیم.

خوشبختانه بخش مهمی از مشکلات ایجاد شده برطرف شده که اطلاعات آن از مجاری رسمی مرتبط، به شهروندان رسیده است و این روند ادامه خواهد داشت. تا اتمام بررسی‌های دقیق و علمی از همه می‌خواهم که از اظهارنظرهای سلیقه‌ای و مبتنی بر حدس و گمان و از آن بد‌تر، براساس اغراض سیاسی پرهیز کنند و در عوض تلاش کنند تا آلام شهروندان کاهش یابد و مسیر بررسی‌های کار‌شناسانه هموار شود.

همچنان معتقدم که یکی از نقصان‌های اصلی که در چنین بزنگاه‌هایی رخ می‌نماید، فقدان مدیریت یکپارچه شهری است.

ارسال نظر: