برنامه‌های روز سوم ایران در نمایشگاه کتاب مسکو مشخص شد

کدخبر: 1023920

ایران به عنوان مهمان ویژه بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب مسکو برنامه‌های متنوعی را تدارک دیده است

به گزارش خبرنگار اعزامی «نسیم» به نمایشگاه کتاب مسکو، غرفه ایران در بیست و هشتمین نمایشگاه کتاب در روز سوم برنامه های ویژه ای را تدارک دیده که به شرح زیر است:

ساعت 10 نشست « ایران-روسیه: همکاری های فرهنگی» با حضور محمد خانی، الهه کولایی، چگینی زاده برگزار می شود.

ساعت 11 نشست « ایرانشناسی در روسیه» با حضور چگینی زاده، گودرز رشتیانی، دکتر مهدی طاهری، نینا مامدوا، یلنا دونایوا، مارینا کامنوا برگزار می‌شود.

ساعت 16 نیز نشست «سیمای فرهنگی دو پایتخت» با حضور صلاحی، رئیس سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران؛ گودرز رشتیانی و محسن حبیبی برگزار می‌شود و بعد از آن هم مراسم رونمایی از ترجمه روسی نظام انتخابات در ایران جام می شود.

گروه کودکان «سفیران صلح و دوستی» در دتسکی میر برنامه دارند و همچنین نشست «جایگاه و اهمیت رسانه در ترویج فرهنگ قرآنی» از دیگر برنامه های امروز خواهد بود.

دیدار صالحی، معاون فرهنگی ارشاد با سسلاوینسکی، رئیس چاپ و نشر و رسانه های گروهی روسیه از جمله برنامه های ایران در نمایشگاه کتاب مسکو است.

ساعت 14نیز نشستی در دانشگاه دولتی مسکو با حضور میرجلال الدین کزازی، هوشنگ مرادی و محمد خانی برگزار می‌شود.

ساعت 15 نیز آبتین گلکار، محسن شجاعی و حسن زهرایی در نشست "ویژگی های ترجمه آثار ادبی" در انستیتوی ادبیات ماکسیم گورکی سخنرانی خواهند کرد.

ساعت 18:30 نشست «ادبیات معاصر فارسی» در دو بخش «نثر فارسی» با حضور هوشنگ مرادی کرمانی و آبتین گلکار و «شعر فارسی» با حضور گروس عبدالملکیان، یولتان صادقوا و علی اصغر محمدخانی در در «بیبلیوگلوبوس» برگزار می‌شود.

اجرای کنسرت موسیقی کیوان ساکت در موزه موسیقی مسکو از دیگر برنامه های امروز است.

ارسال نظر: