با تلاش مداوم میتوانیم چند سهمیه از تهران در المپیک آینده داشته باشیم

ستارپور: تلاشم بازگشت هیات بوکس تهران به قدرت گذشته است/ بوکس تهران زنگ تفریح شده بود

کدخبر: 2074967

سرپرست هیات بوکس استان تهران گفت: امیدوارم با کمک همه اهالی خانواده بوکس تهران دوباره بتوانیم این هیات را به سطح قدرت گذشته بازگردانیم .

محمد ستارپور که ماه گذشته به عنوان سرپرست بوکس هیات استان تهران انتخاب شد در گفتگو با « نسیم آنلاین » اظهار داشت: خدا را شکر بعد از دو هفته از وردم به هیات بوکس استان تهران در رده جوانان قهرمان کشور شدیم. در این مدت سعی کردم زمینه را برای بازگشت نیروهای مستعددی که از خانواده بوکس هیات تهران بودند و در این چند سال اخیر به دلیل بی‌احترامی و حضور نیروهایی خارج از خانواده بوکس در هیات، کنار بودند را فراهم کنیم.

وی ادامه داد: هفته گذشته نیز اولین دوره مسابقات رده‌های پایه را برگزار کردیم که خدا را شکر در همه زمینه‌ها تغییرات قابل مشاهده بود و تمامی شرکت کنندگان نیز به این مسئله اذعان داشتند. امیدوارم با کمک همه اهالی خانواده بوکس تهران دوباره بتوانیم این هیات را به سطح قدرت گذشته بازگردانیم . گذشته‌ای که قدرت بوکس تهران در حدی بود که امتیازات این هیات در مسابقات محاسبه نمی‌شد تا تیم‌های دیگر نیز بتوانند روی سکو قرار بگیرند.

سرپرست بوکس هیات تهران با انتقاد از ضعف این هیات در سال‌های گذشته، گفت: در سالیان اخیر بوکس تهران به روزی افتاده بود که زنگ تفریح شده بود اما خدا را شکر تغییر نگاه ناطق نوری و اعتماد به جوانانی مانند روح‌الله حسینی، امین قاسمی‌پور و من باعث خواهد شد تا مجددا به قدرت گذشته بازگردیم و این مهم دور از دسترس نیست.

ستارپور در خصوص تغییر نایب رئیس هیات بوکس تهران عنوان کرد: ما پیشنهاد همکاری به همایون‌نژاد را دادیم اما ایشان به دلیل همکاری با هیات بوکس سابق تهران قبول نکردند. ایشان چون از اهالی بوکس نبودند زیاد تمایلی به حضور در بوکس نداشتند و اهالی این رشته نیز ایشان را قبول نداشتند.

عضو سابق تیم ملی بوکس ایران با تاکید بر کاندید شدن برای ریاست این هیات گفت: تنها تمرکز من در سالیان اخیر حضور در هیات بوکس و خدمت به بوکس تهران بوده است و از روز اول نیز به دوستان گفتم عنوان ریاست برای من مهم نیست و از من بزرگتر در این رشته وجود دارد. از همه اهالی بوکس تهران نیز باید تشکر کنم که در این مدت به من دست یاعلی دادند و من را تنها نگذاشتند. این مهم باعث دلگرمی من است تا با تلاش بیشتر کمک به پیشرفت بوکس تهران کنم.

ستارپور در خصوص شانس استان تهران برای قهرمانی در مسابقات بوکس قهرمانی کشور اظهار داشت: با وضعیتی که در این چند سال حاکم بوده است شرایط برای قهرمانی مقداری سخت است اما تلاشمان این است تیمی را اعزام کنیم که برای قهرمانی تلاش کند.

سرپرست هیات بوکس استان تهران در خصوص معرفی چهره‌های جدید به بوکس ایران گفت: من برنامه‌هایی دارم تا ابتدا دورخیزی برای بازی‌های آسیایی جاکارتا داشته باشیم و در صورت انتخاب به عنوان رئیس هیات بوکس استان تهران در سه سال و نیم باقی مانده تا المپیک آینده برای این مهم تلاش کنیم. کار سخت است اما با تلاش مداوم و هر روزه می‌توانیم چند سهمیه خوب از استان تهران در المپیک آینده داشته باشیم.

ستارپور در پایان خاطر نشان کرد: باید از وزارت ورزش و جوانان استان تهران و به خصوص آقایان گل‌محمدی و آقابیک تشکر کنم که به بنده اعتماد داشتند و این مسئولیت را به من سپردند و امیدوارم با عملکرد لطف این عزیزان را جبران کنم.

ارسال نظر: