اگر حضور دل باشد، برنامه‌های نشات گرفته از ذهن به خوبی اجرایی می‌شود

سلیمانی: شاهد بلوغ در لیگ‌های اسکواش ایران هستیم

کدخبر: 2026681

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: امروز شاهد بلوغ در لیگ‌های اسکواش ایران هستیم و تلاش می‌کنیم که مراسم پایانی لیگ‌های اسکواش را هر ساله به صورت تجمیع در یک استان برگزار کنیم.

به گزارش « نسیم آنلاین » و به نقل از روابط عمومی فدراسیون اسکواش، مسعود سلیمانی اظهار داشت: در هر عرصه‌ای که پا می گذاریم اگر حضور دل باشد، برنامه‌های نشات گرفته از ذهن به خوبی اجرایی می‌شود.

وی ادامه داد: حضور پرشور تیم‌های باشگاهی در لیگ برتر و دسته یک اسکواش که مرحله پایانی آن به میزبانی جزیره کیش برگزار می‌شود ،حاصل تلاش همکارانم در ورزش کیش، هیات کیش و سازمان لیگ بوده که باعث خرسندی است.

رئیس فدراسیون اسکواش گفت: به یاد می‌آوریم که تنش‌ها و چالش‌هایی که فدراسیون در راه اندازی لیگ در سال‌های اولیه در کشور با آن مواجه بود و در مقابل تغییرات مقاومت‌هایی بزرگ می‌شد اما با باور داشتن راهی که اسکواش را به صلاح می‌رساند، افراد با تفکرات مختلف به یک یگان منظم و مصمم تبدیل شدند و امروز شاهد این بلوغ در لیگ‌های اسکواش ایران هستیم و تلاش می‌کنیم که مراسم پایانی لیگ‌های اسکواش را هر ساله به همین رویه باشگاه‌های برتر و دسته یک به صورت تجمیع در یکی از استان‌هایی که تقبل میزبانی نمایند، برگزار کنیم.

سلیمانی با تمجید از مجید جلیلی قاضی‌زاده و الهام رمضانی، رییس و دبیر سازمان لیگ گفت: دست همه سرپرستان و مدیران باشگاه‌ها و استان‌هایی که لیاقت حضور خود را در لیگ‌های اسکواش به اثبات رساندند و توانمندی خود را نشان دادند به گرمی می‌فشارم.

ارسال نظر: