بازیگر "پرده نشین": منتظر یک مجموعه مخاطب‌پسند باشید

کدخبر: 906770

این بازیگر به «نسیم» گفت: عوامل سریال حرفه‌ای هستند و قصه‌ای جذاب دارد؛ شعیبی بعنوان کارگردان کارش را خوب بلد است/ مردم نشان داده‌اند که سریال خانوادگی را دوست دارند؛ این مجموعه می‌تواند بخوبی جذب مخاطب کند

محسن کیایی بازیگر نقش "برات علی" در سریال "پرده نشین" در گفتگو با خبرنگار «نسیم» عنوان کرد: در این سریال سه جوان داریم که یکی از آنها درگیر قصه و ماجرای داستان سریال می شوند. قصه، قصه ای خانوادگی است و بیشتر شخصیت ها با هم فامیل هستند.

وی افزود: من اولین کاری است که با بهروز شعیبی انجام می دهم. او فیلم "خط ویژه" را دیده بود و آن را دوست داشت. اینگونه شد که من به حضور در این سریال دعوت شدم. کار کردن با او بسیار خوب است چون شخصیتی خوب و آرام دارد.

کیایی ادامه داد: شعیبی کار خود را بلد است و با فکر کار می کند. حساس بودن، ریزبینی و نکته سنجی نیز از دیگر ویژگی های این کارگردان جوان است. این نکاتی مثبت برای بازیگران است و بسیار خوشحال هستم که با او در این پروژه حضور دارم.

وی در پایان تصریح کرد: عوامل سریال همه حرفه ای و قصه هم پر کشش و جذاب است. همه کمک می کند تا مخاطبان هم اقبال خوبی به آن نشان دهند. زیرا مردم هم نشان داده اند که داستان های خانوادگی را دوست دارند.

گفتنی است سریال "پرده نشین" محصول شبکه یک سیماست که به کارگردانی بهروز شعیبی و تهیه کنندگی سیدمحمود رضوی جلوی دوربین رفته است.

ارسال نظر: