سامانه سامد ۱۱۱ استان گیلان با حضور جمعی از مسئولان نهاد ریاست جمهوری در رشت افتتاح شد

کدخبر: 994103

استاندار گیلان در حاشیه این مراسم در گفتگو با «نسیم» گفت: بیش از ۵۴ سرمایه گذار به مناسبت سفر رئیس جمهور به این استان آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در گیلان اعلام کردند

به گزارش خبرنگار «نسیم»، سامانه سامد 111 استان گیلان با حضور استاندار و جمعی از مسئولان نهاد ریاست جمهوری دقایقی پیش در مجموعه ورزشی یادگار امام رشت افتتاح شد.

استاندار گیلان در گفتگو با «نسیم» با اشاره به سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت به گیلان اظهار کرد: رئیس‌جمهور ساعت 9 صبح فردا در ورزشگاه شهید عضدی رشت با مردم گیلان دیدار می‌کند.

وی با بیان اینکه عصر امروز نشست سرمایه‌گذران و گیلانی‌های مقیم خارج از کشور در استانداری گیلان برگزار می‌شود تصریح کرد: بیش از 54 سرمایه گذار به مناسبت سفر رئیس جمهور به این استان آمادگی خود را برای سرمایه‌گذاری در گیلان اعلام کردند.

محمدعلی نجفی خاطرنشان کرد: شورای اداری 16 شهرستان استان گیلان با حضور نمایندگان ویژه رئیس جمهور برگزار می‌شود.

وی با اشاره به بازدید از پروژه راه‌آهن گیلان گفت: راه‌آهن قزوین به رشت 86 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و 31 کیلومتر ریل‌گذاری آن تا کنون انجام شده است و در سفر رئیس‌جمهور تصمیمات خوبی برای اتمام راه آهن گیلان گرفته می‌شود.

به گزارش خبرنگار «نسیم»، اجرای سایت نفتی سردار جنگل در رودسر، تکمیل 8 کیلومتر باقیمانده آزاد راه گیلان، پتروشیمی لوشان، فعال کردن صنایع تعطیل شده استان، آبرسانی و گازرسانی و برق‌رسانی به حدود یک هزار روستای فاقد تأسیسات زیر ساختی گیلان، پروژه‌های راه‌سازی کنار گذر شهرهای پره‌سر، طالش، انزلی و بزرگراه شرق گیلان در محور سراوان ـ سنگر ـ سیاهکل ـ لاهیجان ـ رحیم آباد به چابکسر، تصویب طرح‌های اشتغال‌زایی، تصویب راه آهن رشت به قائمشهر، تصویب و اختصاص اعتبار ویژه برای اجرای سدهای شفارود، دیورشت، ماسال و 11 سد لاستیکی مصوب گیلان، احیای آب بندان‌ها، حذف مالیات بر ارزش افزوده از محصول برنج، و نوسازی و تجهیز 50 هزار هکتار از اراضی شالیزاری گیلان از مهمترین مطالبات مردم گیلان در سفر دولت به این استان است.

سامانه سامد، "سامانه الکترونیکی ملت و دولت" است که این سامانه وظیفه ارتباط‌گیری و جمع‌آوری نامه‌ها و درخواست‌های مردم در سفرهای استانی رئیس‌جمهور را به عهده دارد.

ارسال نظر: