اخبار آرشیوی

کدخبر: 263378

حجت‌الاسلام حسین انصاریان با انتقاد از تحریف‌ سخنانش توسط برخی رسانه‌ها: دلیل عذرخواهی بنده از مردم، بحث بی‌حجابی‌ها و جریان‌ انحرافی در باطن دولت بوده است، نه انقلاب اسلامی

این کارشناس مسائل دینی گفت: من شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان مطالبی را درباره روز قدس، فلسطین و شهدا گفتم اما نمی‌دانم چرا این سایت‌ها که به تحریف بخشی از سخنانم پرداخته‌اند، مطالب دیگر را منتشر نکرده‌اند.
خبرگزاری فارس نوشت: حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان با انتقاد از تحریف‌ سخنانی که در شب بیست وسوم ماه مبارک رمضان ایراد کرده بود، گفت که به خاطر جریان انحرافی و وضعیت حجاب از مردم عذرخواهی کرده است. حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان سخنران مشهور کشورمان در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، به جنجال‌آفرینی و دروغ‌پراکنی سایت‌های ضدانقلاب که اقدام به تحریف اظهاراتش در مراسم احیای شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان در حسینه‌همدانی‌ها کرده بودند، واکنش نشان داد. وی با اشاره به اینکه منظورش از سخنانش در مراسم شب قدر، ندامت از انقلاب اسلامی نبوده است، افزود: دلیل عذرخواهی بنده از مردم، بحث بی‌حجابی‌ها و جریان‌ انحرافی در باطن دولت بوده است نه انقلاب اسلامی. انصاریان با انتقاد از رسانه‌هایی که اظهاراتش را تحریف‌ کرده‌اند، گفت: البته ممکن است برخی‌ها از آیات قرآن و نهج‌الباغه نیز برداشت نادرستی داشته باشند و همیشه اینگونه مباحث‌ها بوده است. این کارشناس مسائل دینی گفت: من شب بیست و سوم ماه مبارک رمضان مطالبی را درباره روز قدس، فلسطین و شهدا گفتم اما نمی‌دانم چرا این سایت‌ها که به تحریف بخشی از سخنانم پرداخته‌اند، مطالب دیگر را منتشر نکرده‌اند. وی در پایان از تحریف سخنانش در سایت‌های ضد انقلاب ابراز تعجب کرد. بر اساس این گزارش، سایت منتسب به یکی از متهمان لندن نشین فتنه 88 به نقل از حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ حسین انصاریان مطالب غیرواقع منتشر کرده بود که این خبر تحریف شده به سرعت با استقبال رسانه‌های بیگانه حامی‌فتنه مواجه شد.
ارسال نظر: