دبیر تحکیم وحدت: دولت کنونی را باید "دولت رکود" نامید

کدخبر: 1042918

قائدشرف در حضور رئیس‌جمهور: آیا مجلس فرمایشی جوانان که امروز بازیچه جدیدی است نیز نمونه مجلسی در خور ملت است؟/ اینکه با فشارهای عظیم و عجیب یکی از تاریخی‌ترین امور کشور در ۲۰ دقیقه تصویب شد، توهین به ملت بود

به گزارش «نسیم»، فارس نوشت:

محمدحسین قائدشرف دبیر دفتر تحکیم وحدت در مراسم روز دانشجو که در دانشگاه صنعتی شریف و با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار داشت: هرچند در روز دانشجو 4 دقیقه زمان آن هم پس از دو سال زمانی ناچیز برای درد دل‌های یک دانشجو است و انتظار ما از رئیس‌جمهور محترم‌مان بیش از این بود، اما صمیمانه از شما بابت اختصاص این زمان تشکر می‌کنیم.

وی در ادامه گفت: اگر در حافظه تاریخی ملت ایران، دولت‌ آقای هاشمی، دولت اقتصاد تکنوکراسی، دولت اصلاحات دولت سقوط فرهنگ و دولت آقای احمدی‌نژاد، دولت اقتصاد تورمی ثبت شده است، اگر سفره معیشت مردم در وضع کنونی باقی بماند، دولت روحانی نیز دولت رکود لقب خواهد گرفت.

این فعال دانشجویی با بیان اینکه مسئله اقتصاد و جنگ اقتصادی بزرگ‌ترین دغدغه ملتی است که دانشجویان نماینده و مؤذن آن هستند، گفت: من امروز از این مسئله می‌گذرم تا به یکی از دردهای تلخ دانشگاه برسیم، درد دلی از فضای دانشجویان، آقای رئیس‌جمهور دانشجوی پولی خود صاحب دانشگاه پندار که امروز از آن به عنوان پردیسی یاد می‌شود، نماد بارز بی‌عدالتی آموزشی و اجتماعی است.

«بنده و تمامی این دانشجویان که از سد کنکور در رقابتی علمی، البته با تمام نقطه ضعف‌ها و قوت‌هایش، عبور کردیم، این جفای بزرگ را در حق نظام آموزش عالی کشور نمی‌پذیریم. ظلمی که نتیجه مستقیم آن، دلسردی و خشکیدن بذر امید در دل نخبگان و نابودی تدریجی قوت و اعتبار علمی دانشگاه‌های ماست».

دبیر دفتر تحکیم وحدت خطاب به رئیس جمهور اعلام کرد: آیا دولت رکود در شأن ملت است. ما دانشجویان نگران آینده کشور هستیم. اینکه با فشارهای عظیم و عجیب یکی از تاریخی‌ترین امور کشور تنها در 20 دقیقه در مجلس تصویب رسید، توهینی آشکار به ملت بود، آیا انتظار دارید رئیس مجلس آینده طرح‌های کلان آتی کشور را به بهانه همراهی با دولت در 5 دقیقه تصویب کند. آیا مجلس فرمایشی انتصابی جوانان که امروز بازیچه جدیدی است نیز نمونه مجلسی در خور ملت است؟ اصلا طنزی تلخ‌تر از مجلس بدون انتخابات وجود دارد. خدایا به تو پناه می‌برم از استبداد رأی.

قائدشرف ضمن هشدار نسبت به تضعیف و توهین به فقهای شورای نگهبان، این امر را برای کشور و اسلام خطرناک عنوان کرد و گفت: این وصیت بنیانگذار انقلاب به شما بود، به فردی که اگر امروز بر کرسی ریاست جمهوری تکیه زده است از همین سیستم و ساز و کار عبور کرده است. از شما انتظار می‌رود به عنوان مطیع ولایت فقیه و مجری قانون اساسی در کنار رأی مردم از نظارت استصوابی نیز که حق‌الناس انتخابات است با تمام توان حمایت کنید.

وی خطاب به روحانی گفت: مبنای سیاست خارجی از سیره ائمه اطهار تا کلام امام همگی بر محوریت اصول و آرمان‌های والای اسلامی و الهی است. اما امروز برخی در پی آرمان‌زدایی از فضای سیاست خارجی هستند. آقای روحانی دفتر تحکیم وحدت به رئیس‌جمهور قانونی ملت علاقمند است اما زمانی مصدق به دلیل اعتماد به آمریکای جهانخوار دست بسته به ذلت کشانده شد.

این فعال دانشجویی در پایان اظهار داشت: بازرگان به دلیل تکیه بر اسلام التقاطی و تقابل با امام امت مغضوب روح خدا و آحاد ملت گشت. رجایی عزیز با تکیه بر منش علوی به شهادت رسید. بصیرت مطهری را معلم انقلاب نمود و بهشتی فداکار مظلومانه فدای اسلام گشت. زمانی عدم کفایت سیاسی رئیس‌جمهور این کشور صادر شد. در ایران اسلامی قائم‌مقام رهبری به دلیل عدم بصیرت از مقامش عزل شد و نخست‌وزیر امامش در مقابل انقلاب ایستاد و مطرود شد. پس فراموش نکنیم آنچه بر پیشینیان رفته است.

ارسال نظر: