یک طبیب سنتی عنوان کرد

داروی گیاهی استرس را کاهش می‌دهند

کدخبر: 2167815
خبرنگار:

ناراحتی عصبی و اضطراب شدید اغلب ناشی از کمبود ویتامین های گروه B به خصوص تیامین (ویتامین B۱)به وجود می آید؛ اگر رژیم غذایی بیماران سرشار از مواد نشاسته ای باشد، عواقب کمبود ویتامین بیشتر خواهد شد.

متخصص طب ایرانی گفت: داروهای گیاهی، علاوه بر کاهش استرس، درمان بیماری‌های مفاصل و بهبود زخم‌ها، خاصیت ضدعفونی کننده نیز دارد.

محمود قادری متخصص طب ایرانی ، در خصوص روش های تقویت اعصاب به فارس گفت: داروهای گیاهی در تقویت و بهبود وضعیت اعصاب عمل کرد بهتری نسبت به داروهای شیمیایی دارند؛ مصرف گیاهان دارویی، علاوه بر کاهش استرس، درمان بیماری های مفاصل و بهبود زخم ها، خاصیت ضدعفونی کننده نیز دارد.

وی گفت: مصرف بی رویه داروهای شیمیایی در طولانی مدت باعث مقاومت دارویی می شود؛ لذا مصرف داروهای گیاهی، علاوه بر کاهش استرس در افراد، سیستم ایمنی بدن را نیز تقویت و حتی از دیگر بیماری ها نیز ایمن می کند.

قادری بیان داشت: ناراحتی عصبی و اضطراب شدید اغلب ناشی از کمبود ویتامین های گروه B به خصوص تیامین (ویتامین B1)به وجود می آید؛ اگر رژیم غذایی بیماران سرشار از مواد نشاسته ای باشد، عواقب کمبود ویتامین بیشتر خواهد شد.

متخصص طب ایرانی اظهار داشت: گیاهان ریحان، نعناع، بابونه، اسطوخودوس و اکالیپتوس، در تقویت اعصاب از اهمیت بسیاری برخوردار هستند و از این گیاهان در درمان زخم ها و دردهای مفاصلی به صورت عرق، بخور یا موضعی برای درمان بیماران مورد استفاده قرار می گیرد.

ارسال نظر: