فرمانده نیروی زمینی ارتش از سازماندهی ۸۷ گردان مقابله با حوادث طبیعی خبر داد

کدخبر: 956031

امیر پوردستان با بیان اینکه نیروی زمینی ظرفیت‌های بسیاری برای خدمت به کشور دارد افزود: باید با ساماندهی و سازماندهی کاملی در حوزه مقابله با بلایای طبیعی وارد شویم

به گزارش «نسیم» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش جمهوری اسلامی ایران، امیر سرتیپ پوردستان، فرمانده نیروی زمینی ارتش از سازماندهی ۸۷ گردان مقابله با بلیات در این نیرو خبر داد.

وی در رزمایش مقابله با بلیات که صبح امروز در تهران برگزار شد، از سازماندهی 87 گردان مقابله با بلیّات در نیروی زمینی ارتش خبر داد و گفت: بالگردهای نیروی زمینی باید مجهز به سامانه آب پاش برای مقابله با آتش سوزی شود و ساختمان های بلند نیز باید قابلیت فرود بالگرد روی سقف خود را داشته باشند.

امیر سرتیپ پوردستان همچنین اظهار داشت: به عنوان یک شهروند احساس خطر و وظیفه می‌کنم که درصورت آتش سوزی ساختمان های بلند، با استفاده از ابزار و امکاناتمان، آتش نشانی را در انجام وظیفه اش یاری نماییم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان این که باید با ساماندهی و سازماندهی کاملی در حوزه مقابله با بلیات وارد شویم،گفت: نیروی زمینی ظرفیت های بسیار زیادی دارد که می‌تواند در خدمت کشور باشد.

امیر سرتیپ پوردستان با بیان این که یکان های بلیات نیروی زمینی در سراسر کشور آماده است، افزود: نیروی زمینی ارتش دارای نیروهای انسانی شجاع، آماده و پادررکابی می باشد که آماده انجام هر گونه مأموریتی هستند.

ارسال نظر: