امیر پوردستان: رژیم صهونیستی یک رژیم در حال نابودی است

کدخبر: 909684

فرمانده نیروی زمینی ارتش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با رژیم صهیونیستی نباید از در سازش و مذاکره وارد شد افزود: ملت مسلمان از ابتدای روز قدس همیشه حضور پرشور خود را نشان داده‌اند

به گزارش خبرنگار «نسیم» فرمانده امیر پوردستان، فرمانهد نیروی زمینی ارتش در حاشیه مراس راهپیمایی روز قدس در جمع خبرنگاران با بیان اینکه با رژیم صهیونیستی نباید از در سازش و مذاکره وارد شد اظهار داشت: با این رژیم باید مانند خودشان با زبان زور و تهدید صحبت کرد؛ رژیم صهونیستی یک رژیم در حال زوال و نابودی است.

وی در ادامه گفت: از زمانی که امام خمینی روز قدس را نام گذاری کردند تا امروز حضور مردم در این راهپیمایی هرساله پر شورتر بوده است و البته در شرایط امروز که تهدیدات دشمن بیشتر شده، این احساس مسئولیت هم در مردم بیشتر شده است.

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه نیروهای مسلح شکر خدا به تکامل رسیده اند و در آمادگی کامل به سر می‌برند، افزود: با همین آمادگی نیروهای ما آمریکا نمی‌تواند به رویاهای خود عمل کند.

وی افزود: نیروهای مسلح از استحکام خوبی برخوردارهستند و این قابلیت را دارد که در زمین و هوا و دریا هرگونه تهدید را پاسخ دهد.

امیر پوردستان خاطر نشان کرد: ملت مسلمان از ابتدای روز قدس همیشه حضور پرشور خود را نشان داده‌اند و اتفاقات اخیر منطقه و جنایات صهیونیست قطعا تاثیر بسزایی در حضور مردم دارد و مردم ما حمایت خود را از ملت های منطقه و مقام معظم رهبری نشان می دهد.

ارسال نظر: