با شیشه رنگی و آینه‌کاری دکوراسیون منزل خود را تغییر دهید

کدخبر: 2340700

امروزه طراحی دکوراسیون منزل از نون شب هم واجب‌تر شده است چراکه همه دوست دارند دکوراسیون منزل آن‌ها جلوه‌ای منحصربه‌فرد داشته باشد و از دکوراسیون منزل همسایه‌ها و اقوام زیباتر به نظر برسد. از این‌رو اکثر خانم‌های خانه‌دار به دنبال راهی برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل خود هستند. اگر شما هم همیشه دغدغه دارید که برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل خود باید چه کار کنید یا از چه متریالی در طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده کنید؟ در ادامه با ما باشید.

نسیم آنلاین : امروزه طراحی دکوراسیون منزل از نون شب هم واجب‌تر شده است چراکه همه دوست دارند دکوراسیون منزل آن‌ها جلوه‌ای منحصربه‌فرد داشته باشد و از دکوراسیون منزل همسایه‌ها و اقوام زیباتر به نظر برسد. از این‌رو اکثر خانم‌های خانه‌دار به دنبال راهی برای زیباتر کردن دکوراسیون منزل خود هستند. اگر شما هم همیشه دغدغه دارید که برای زیباتر شدن دکوراسیون منزل خود باید چه کار کنید یا از چه متریالی در طراحی دکوراسیون منزل خود استفاده کنید؟ در ادامه با ما باشید.

دو نوع از بهترین متریال‌هایی که برای زیباسازی طراحی دکوراسیون داخل منزل به شما پیشنهاد می‌کنیم، استفاده از شیشه رنگی و آینه‌کاری است. البته فراموش نکنید که کیفیت و دوام این متریال‌ها به فروشنده معتبر آن‌ها بستگی دارد. یکی از معتبرترین و بهترین شرکت‌های تولیدکننده و عرضه‌کننده انواع شیشه و آینه، صنایع شیشه وی گلس است. بنابراین اگر شما هم دوست دارید برای داشتن یک دکوراسیون منحصربه‌فرد از شیشه رنگی و آینه‌کاری در منزل خود استفاده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به وب سایت صنایع شیشه وی گلس بزنید و از محصولات این مجموعه دیدن کنید. همانطور که اشاره کردیم صنایع شیشه وی گلس یکی از بهترین و بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده انواع شیشه و آینه است که با برخوردار دو نوع از بهترین متریال‌هایی که برای زیباسازی طراحی دکوراسیون داخل منزل به شما پیشنهاد می‌کنیم، استفاده از شیشه رنگی و آینه‌کاری است. البته فراموش نکنید که کیفیت و دوام این متریال‌ها به فروشنده معتبر آن‌ها بستگی دارد. یکی از معتبرترین و بهترین شرکت‌های تولیدکننده و عرضه‌کننده انواع شیشه و آینه، صنایع شیشه وی گلس است. بنابراین اگر شما هم دوست دارید برای داشتن یک دکوراسیون منحصربه‌فرد از شیشه رنگی و آینه‌کاری در منزل خود استفاده کنید به شما پیشنهاد می‌کنیم سری به وب سایت صنایع شیشه وی گلس بزنید و از محصولات این مجموعه دیدن کنید. همانطور که اشاره کردیم صنایع شیشه وی گلس یکی از بهترین و بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده انواع شیشه و آینه است که با برخوردار بودن از پرسنلی مجرب و متخصص، بهترین و باکیفیت‌ترین شیشه‌ها و آینه‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد. در ادامه شما را بیشتر با نقش شیشه رنگی و آینه‌کاری در طراحی دکوراسیون آشنا خواهیم کرد.

آینه‌کاری و شیشه رنگی

همه ایرانی‌ها می‌دانند که آینه‌کاری و شیشه رنگی دو نوع از متریال‌هایی هستند که از گذشته تاکنون از آن‌ها در معماری استفاده می‌کرده‌اند. البته با پیشرفت روز افزونی که طراحی دکوراسیون داخلی پیدا کرده است و از شیوه سنتی به مدرن تبدیل شده است، آینه‌کاری و شیشه رنگی نیز همپا با طراحی دکوراسیون داخلی حرکت کرده‌اند و از شیوه سنتی به شیوه مدرن تغییر چهره داده‌اند. از این‌رو امروزه برخلاف گذشته که بیشتر از آینه‌ کاری و شیشه رنگی در امامزاده‌ها و بناهای تاریخی به شیوه سنتی استفاده می‌شده است، از آینه‌کاری و شیشه رنگی به صورت مدرن در طراحی دکوراسیون داخلی منازل و سایر اماکن استفاده می‌شود. منظور از تغییر این دو نوع متریال از شیوه سنتی به شیوه مدرن این است که در گذشته شیشه‌های رنگی و آینه‌ها را براساس یکسری اشکال هندسی پیچیده و پر زرق و برق در امام‌زاده‌ها و بناهای تاریخی استفاده می‌کرده‌اند اما امروزه آینه‌ها و

شیشه‌های رنگی را براساس یکسری اشکال هندسی بسیار ساده و شیک برش داده و از آن در طراحی دکوراسیون منزل استفاده می‌کنند.

حسن بزرگی که استفاده از آینه‌کاری و شیشه رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی منزل دارد این است که جلوه خاصی به دکوراسیون و محیط منزل شما می‌دهد. از طرفی آینه‌کاری در دکوراسیون داخلی نور زیادی را در محیط منزل شما منعکس می‌کند از این‌رو روشنایی محیط منزل شما چندین برابر می‌شود. استفاده شیشه رنگی در دکوراسیون منزل به ویژه به عنوان قاب پنجره موجب می‌شود با تابش نور آفتاب به آن رنگ‌های مختلفی در محیط منزل شما منعکس شوند و آن را از حالت بی‌روح خارج سازند و محیط منزل شما را به محیطی بسیار شاد و زیبا تبدیل کنند. خوشخبتانه هیچ‌گونه محدودیتی در استفاده از آینه‌کاری و شیشه رنگی در طراحی دکوراسیون داخلی وجود ندارد به گونه‌ای که می‌توانید در بخش‌های مختلف خانه خود از سرویس بهداشتی گرفته تا اتاق‌های نشیمن و خواب از شیشه رنگی و آینه‌کاری استفاده کنید.

کاربرد آینه‌کاری در طراحی دکوراسیون داخلی

اتاق نشیمن

اتاق نشیمن، حرف اول را در طراحی دکوراسیون داخلی می‌زند. چراکه اتاق نشیمن بخشی است که اعضای خانواده و مهمان‌ها زمان زیادی را در آن می‌گذارنند بنابراین می‌توانید با استفاده از آینه‌کاری و شیشه رنگی در این بخش نظر همه را به دکوراسیون منزل خود جذب کنید و لحظات فراموش نشدنی را برای مهمان‌های خود بسازید. فراموش نکنید که برای سفارش شیشه رنگی و آینه در انواع طرح‌ها و رنگ‌ها می‌توانید با کارشناسان صنایع شیشه وی گلس به عنوان یکی از بهترین و بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده انواع شیشه و آینه تماس بگیرید.

سرویس بهداشتی

یکی از بخش‌های خانه که اهمیت چندان زیادی به طراحی و زیبایی آن داده نمی‌شود، سرویس بهداشتی است چراکه خانم‌های خانه‌دار بیشتر به طراحی دکوراسیون اتاق نشیمن که مهمان‌ها مدت زمان بیشتری را در آن سپری می‌کنند اهمیت می‌دهند درصورتی که شما می‌توانید با استفاده از آینه‌کاری و شیشه رنگی جلوه فوق‌العاده‌ای به سرویس بهداشتی خود بدهید و تمامی میهمانان خود را مجذوب کنید.

ورودی خانه

فراموش نکنید که ورودی خانه اولین بخشی است که به چشم هر کسی می‌آید بنابراین با کار کردن بر روی زیبایی و طراحی آن می‌توانید میهمانان خود را در همان ابتدا که وارد منزل شما می‌شوند مجذوب کنید. برای این کار تنها کافیست که از شیشه رنگی و آینه‌کاری مدرن در این بخش استفاده کنید. فراموش نکنید که اولین بخشی که توسط میهمانان شما دیده می‌شود و موجب می‌شود که آن‌ها درمورد منزل شما نظر بدهند ورودی منزل شماست پس به زیبایی آن اهمیت بدهید.

اگر به شیشه رنگی، آینه‌کاری و نقش آن‌ها در طراحی دکوراسیون داخلی علاقه‌مند هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم از محصولات صنایع شیشه وی گلس دیدن کنید و باکیفیت‌ترین و زیباترین شیشه‌های رنگی را از این مجموعه خریداری کنید. گروه وی گلس با برخوردار بودن از کادری مجرب و متخصص بهترین و باکیفیت‌ترین شیشه‌ها و آینه‌ها را در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهند. آدرس دقیق و شماره‌ تماس این مجموعه به شرح زیر است:

آدرس: دلاوران، تکاوران شمالی، سی متری دوم شرقی، پلاک 338

شماره تماس: 09126049208

ارسال نظر: