انواع کاربرد اسپیس و استیج در نمایشگاه

کدخبر: 2363686

در ابتدا باید بگوییم که بنر چیست بنر به تابلوهای بزرگ و ارزان قیمتی میگویند که میتوان روی آنها هرنوشته ایی و یا عکسی را چاپ کرد و جنس آنها از پلاستیک مرغوب استاز بنر ها بیشتر در جهت تبلیغات استفاده میکنند اگرچه ممکن است در زندگی شخصی نیز ازآنها استفاده میشود .

نسیم آنلاین : در ابتدا باید بگوییم که بنر چیست بنر به تابلوهای بزرگ و ارزان قیمتی میگویند که میتوان روی آنها هرنوشته ایی و یا عکسی را چاپ کرد و جنس آنها از پلاستیک مرغوب استاز بنر ها بیشتر در جهت تبلیغات استفاده میکنند اگرچه ممکن است در زندگی شخصی نیز ازآنها استفاده میشود . برای استفاده در سازه های مختلف از اسپیس فریم برای قاب بنر استفاده میکنند، اعم از سازه‌های نمایشگاهی، غرفه، سالن و قاب بنرهستند که متناسب یک سری قواعد خاص مهندسی برای تولید یک سازه هندسی شکل گرفته اند. برای مشاهده لیست و ثبت سفارش اسپیس فریم https://spacesazankosar.com / به لینک قبل مراجعه کنید.

موارد استفاده از قاب بنر

به طور کلی برای تبلیغ و آگهی نمایشگاه ها، فروشگاه، شرکتها، نهاد دولتی و سایر مؤسسات و سازمان‌های خصوصی و دولتی استفاده میکنند. طراحی اسپیس فریم برای قاب بنر متناسب با ساخت اسپیس فریم ها از تنوع زیاد ئ بالایی برخوردار است. همچنین میتوان آنها را در اندازه‌های مختلف و متنوع داد هم چنین که به جز در سایزهای کوچک، بزرگ متوسط چه در فضای باز چه در فضای بسته قاب بنر با طرح اسپیس فریم توانایی نصب بر روی انواع دیواره‌ها و سازهای فلزی و چوبی را دارا خواهد بود .

ویژگی قاب اسپیس

قاب اسپیس ها میتوان به عنوان شکلی کارآمد و بسیلر موثر در سازه‌های فلزی دانست و هم چنین که آنها حالات مختلفی دارند، برای مثال مسطح و یا خمیده هستند که نوع شکل آن ها بر اساس خواست مصرف کننده، تعیین شده و تغییر میکند و هم چنین که کارایی آن از نوع غرفه باشد یا نه نیز توسط مشتری مشخص میشودهم چنین که ما در قا او تنوع در سبک سازه میباشیم که بر اساس طرح مورد نظر و برای اجرای آن در محیط به کار گرفته می شود که از کارایی بسیار بالایی نیزدارد و در عین حال به علت کم وزن بودن امکان جابجایی و اجرای سریع طرح را به وجودآورده است و همین موضوع باعث استفاده آسان و اثر بخش از آن میشود. لیست قیمت فروش اسپیس فریم را میتوانید در لینک قبل پیدا کنید.

مزیت های اسپیس فریم

1- اسپیس فریم ها را برای استفاده در هر نوع سازه ی موقت و دائم بر اساس خواست مشتری مورد استفاده قرار میدهند.

2- هم چنین آنها دارای استحکام و دوام بالا در برابر فشار وارده بر سازه هستند

آنها دارای زیبایی چشم نواز هم چنین شکیل بودن نمای سازه هستند

4- سبک ، کم وزن و مقاومت بالا را دارند

کاربرد های اسپیس فریم

اسپیس فریم ها هم چنین دارای ساختار هندسی سازمان یافته ایی هستند که برای ساختار های مختلفی کاربرد دارد :

- مناسب جهت استفاده در ساخت نمایشگاه بر اساس طرح ارائه شده توسط درخواست کنندگان

- مناسب برای استفاده در ساخت و ساز غرفه ها

- مناسب برای انواع بنر های تبلیغاتی

- هم چنین استفاده در معماری مدرن جهت ارائه ی مد و زیبایی سازه

قیمت اسپیس فریم و قاب بنر

همان طور گفته شد از اسپیس فریم ها در جهت ساخت قاب بنر نیز استفاده می شود که در عین مقاومت بالا و استحکام ،دارای زیبایی خاصی نیز هستند وبه بنرها جلوه می بخشد و معمولا با قیمتی مناسب و پایین مورد استفاده قرار می گیرد و جزوماده ی اصلی به کار گرفته شده در آن ، لوله می باشد که در کارخانه ها تولید میگردد و هم چنین که باید مواد استفاده شده ، مرغوب بوده تا در نهایت لوله و اتصالاتی با کیفیت برای تولید یک اسپیس فریم ارائه گردد . با اجاره اسپیس فریم ارزان قیمت میتوانید در هزینه های خود صرفه جویی کنید.

به این نکته توجه کنید که هرچه قیمت لوله های تولیدی افزایش و یا کاهش یابد به دنبال آن قیمت اسپیس فریم نیز افزایش و یا کاهش پیدا خواهد کرد .

به طور کلی می توان گفت که ارائه یک اسپیس فریم با کیفیت و استاندارد ، قیمت چندانی ندارد چرا که علاوه بر استحکام و زیبایی ، موجبات ایمن سازی را ایجادکرده که معمولا متناسب با مقاومت و زیبایی با قیمتی متعادل ارائه میگردد.

استاندارد های اسپیس فریم

گروه تولیدی ما برای تولید کردن یک محصول متناسب و بااستحکام ، مجموعه ایی از اصول و قواعد را تحت عنوان استاندارد ، رعایت می کنند تا سازه های مورد نظر با استاندارد بالا طراحی شوند، و مورد استفاده قرار گیرندزیرا که کیفیت اصل مهمی در ساخت سازه تشکیل شده از اسپیس فریم ها هستند .

قاب فنری چیست؟

قاب فنری را میتوان به عنوان وسیله ای در جهت نمایش پوستر و تصاویر چاپی روی دیوار درنظرگرفت. قاب از لوله های آلومینیومی و گوشه پلاستیکی به وجود آمده است.قاب فنری وزن سبکی دارد ونصب و راه اندازی ساده و آسانی را نیزبه همراه دارد زیرا جنس آن آلومینیومی است. آویزهای فراهم شده در قاب قابلیت نصب آسان را فراهم کرده است .

قاب فنری بنر چگونه است؟

ما امکان نصب انواع بنر و با اندازه ها و سایزهای مختلف در قاب فنری فراهم کرده است. بنرها دارای ابعاد مختلفی هستند که امکان قرارگیری آن ها بر روی قاب های مختلف و متنوع وجود دارد. هم چنین سایزهای مختلفی برای استفاده از قاب ها ایجاد شده است .

ارسال نظر: