نمکی: نگرانم به سیاه چاله‌ کرونا بیفتیم

کدخبر: 2363617

وزیر بهداشت با بیان اینکه کرونا از پیچیده‌ترین موجوداتی است که دیده‌ام، گفت: خودمان را برای یک نزاع و درگیری سنگین با این ویروس آماده کردیم و اینکه از روز نخست کرونا را دست کم نگرفتیم باعث شد گام‌های بلندی برداریم.

سعید نمکی پیش از ظهر امروز در ‌جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا در استان آذربایجان غربی اظهار داشت: ‌یکی از اضطراب‌های من این است که خدایی ناکرده به سیاه چاله‌ای بیفتیم که خروج از آن بسیار دشوار است. ‌هر شب گزارش‌ها در خصوص وضعیت کرونا را می‌خوانم استرس می‌گیرم که نکند در سیاه‌چاله‌ای بیفتیم که نتوانیم از آن خارج شویم.

وی با بیان اینکه در اوایل بهمن ماه یعنی زمان آشنایی با ویروس کرونا می‌دانستم که این ترکیب نامیمون یکی از پیچیده‌ترین موجودات است، افزود: ‌این موجود با تمام موجوداتی که تا به امروز مطالعه کردم متفاوت است.

وزیر بهداشت با بیان اینکه خودمان را برای یک نزاع و درگیری سنگین با این ویروس آماده کردیم و اینکه از روز نخست کرونا را دست کم نگرفتیم باعث شد گام‌های بلندی برداریم، گفت: همواره خودم را کوچکترین سرباز در خدمت کشورم می دانم و در 8 ماه گذشته حتی یک شب هم به مدت یک ساعت به طور پیوسته نخوابیده‌ام.

نمکی با اشاره به اینکه آذربایجان غربی نمره مطلوبی در مدیریت این بیماری نسبت به سایر استان ها دارد گفت: هدف از حضور در استان عرض خداقوت به کادر درمان و دلنگرانی ها نسبت به شیوع بیشتر این بیماری در آذربایجان غربی است

وزیر بهداشت با اشاره به کمبود دارو گفت: ناجوانمردانگی‌های آمریکا رو ملت ایران تحمل می‌کنند که از لحاظ دارو دچار مشکل هستیم. تنها کشور هستیم که با بی‌پولی خنجر از پشت دشمن رو تحمل کردیم.

ادامه دارد ...

ارسال نظر: