سلامی: مانند جنگ‌های گذشته بر دشمن غلبه خواهیم کرد

کدخبر: 2362115

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه سپاه با وجود تحریم‌ها اجازه توقف هیچ طرحی را نمی‌دهد، گفت: سپاه پاسداران از همه ظرفیت‌ها برای آبادانی ایران اسلامی استفاده و مانند جنگ‌های گذشته بر دشمن غلبه خواهیم کرد.

سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی صبح امروز ‌در مراسم ساخت نخستین پتروپالایشگاه کشور در بندرعباس اظهار داشت: با ساخت پترو پالایشگاه در بندرعباس، خودکفایی و استقلال اقتصادی کشور شکل می‌گیرد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با کمک قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء بیش از 220 طرح زیرساختی بزرگ کشور را در دست اجرا دارد، افزود:‌ سپاه با وجود تحریم‌ها اجازه توقف هیچکدام از این طرح‌ها را نمی‌دهد.

سرلشکر سلامی تاکید کرد: سپاه پاسداران از همه ظرفیت‌ها برای آبادانی ایران اسلامی استفاده و مانند جنگ‌های گذشته بر دشمن غلبه خواهیم کرد.

وی با اشاره به ساخت پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس که کشورمان را از واردات بنزین و دیگر میعانات گازی بی‌نیاز کرد، گفت: ‌این پتروپالایشگاه نیز دستاورد با ارزش دیگری در مسیر خودکفایی و استقلال میهن‌ اسلامی‌مان خواهد بود.

فرمانده کل سپاه با بیان اینکه قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء پیشقراول شکستن فشارهای اقتصادی و تحریم‌ها ‌علیه کشورمان بوده است، تصریح کرد: ‌متخصصان قرارگاه امروز نیز با اتکای به نیروی جوان و متعهد و انقلابی ‌برگ زرین دیگری را در تکمیل زنجیره ارزش‌آفرین در صنعت نفت رقم خواهند زد.

«خبرگزاری تسنیم»

ارسال نظر: