نعیم قاسم: اجازه تجاوزِ بدون هزینه را به اسرائیل نمی‌دهیم

کدخبر: 2360231

معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان ضمن اعلام اینکه اتهام‌زنی‌های اخیر به حزب‌الله به عاملانش بازگشت، تصریح کرد، این جنبش اجازه تعرض به دشمن صهیونیستی را نخواهد داد.

«نعیم قاسم » معاون دبیرکل حزب‌‍‌الله لبنان در مراسم احیای دومین شب محرم (جمعه شب) اعلام کرد، این جنبش خواستار دولتی موثر و قادر به انجام اصلاحات، مبارزه با فساد، حسابرسی مالی و تا حد امکان جامع است تا بتواند از آن حمایت کند.

بر اساس گزارش وبگاه «العهد»، شیخ قاسم در ادامه بر اهمیت صبر و عدم وارد شدن به فتنه تأکید کرد و گفت، برخی کسانی که به خیابان‌های لبنان آمدند از آنها خواسته شده بود که اهانت کنند و سنگ بیندازند تا عده دیگری به آنها پاسخ دهند و اگر این اتفاق رخ می‌داد، آنها پیروز می‌شدند.

وی سپس گفت: ما پاسخ ندادیم و به سطح آن تنزل پیدا نکردیم زیرا ما از خدا می‌ترسیم و خواستار حق هستیم، هر کسی از خدا بترسد به نتیجه می‌رسد.

شیخ قاسم سپس به دروغ‌های سیاسی و رسانه‌ای این روزها و اتهام‌زنی به حزب‌الله مبنی بر اینکه حزب‌الله در بندر بیروت انبار مهمات داشته، گریز زد و گفت، پس از ساعاتی مشخص شد که خبر دروغ بوده و سپس گفتند، نیترات ذخیره شده در بندر متعلق به حزب‌الله بوده اما باز هم مشخص شد که مال حزب‌الله نبوده است.

وی تأکید کرد: تمام فرضیه‌هایی که مطرح کردند نادرست بود؛ آنها فرضیه واحدی مطرح کردند اینکه حزب‌الله مسؤول است و سپس به عنوان بخشی از روند مقابله با حزب‌الله با هدف تضعیف آن، دنبال ادله و احتمالات گشتند اما همه چیز به سمت خود آنها بازگشت و مشخص شد که مسؤول، خودشان هستند.

شیخ قاسم در ادامه خواستار محاکمه همه آنها شد.

وی درباره نزاع با دشمن صهیونیستی هم گفت: ما به اسرائیل و کسانی که آن را پذیرفته‌اند اجازه تجاوزِ بدون هزینه را نخواهیم داد و تسلیم ناامیدان در نابودی پیروزی و عزتمان نمی‌شویم؛ شما تمام دلایل قدرتی را که مانع از تحقق اهداف آنها خواهد شد، خواهید دید.

نعیم قاسم تأکید کرد: خواستار حمایت لبنان، حاکمیت و استقلال آن هستیم؛ آنها اهمیتی نمی‌دهند که اسرائیل همچنان اشغال‌کننده خاک ما باقی بماند به شرط آنکه ما طرفی نباشیم که از این سرزمین حفاظت می‌کنیم.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: