ساخت وب سایت بدون کدنویسی با سایت ساز SEE5، بزرگترین در ایران

کدخبر: 2358918

برای یک کسب و کار ساخت سایت معقول ترین و پایدارترین روش برای حضور در اینترنت است. فرض کنید یک پیج اینستاگرام با 20 هزار فالوور واقعی داشته باشید چه می شود اگر یک شبه اینستاگرام فیلتر شود و یا خود اینستاگرام صفحه شما را بلاک کند و یا ایران را طبق رفتارهای گذشته تحریم کنند. آن وقت شما می مانید و تلاش های فراوانی که هدر رفته است.

نسیم آنلاین : برای یک کسب و کار ساخت سایت معقول ترین و پایدارترین روش برای حضور در اینترنت است. فرض کنید یک پیج اینستاگرام با 20 هزار فالوور واقعی داشته باشید چه می شود اگر یک شبه اینستاگرام فیلتر شود و یا خود اینستاگرام صفحه شما را بلاک کند و یا ایران را طبق رفتارهای گذشته تحریم کنند. آن وقت شما می مانید و تلاش های فراوانی که هدر رفته است.

بنابراین یک کسب و کار موفق همیشه بستر اصلی کسب و کار خود را در زمین واقعی و نه اجاره ای پایه گذاری می کند این زمین واقعی همان وب سایت مستقل و اختصاصی شما است.

ساخت وب سایت مهم ترین ابزار حضور یک کسب و کار در فضای آنلاین است، شاید شما بتوانید با اینستاگرام یا تلگرام یک صفحه اینترنتی داشته باشید ولی بدلیل:

  • وابستگی
  • عدم استقلال کاری
  • محدودیت های فراوان
  • نداشتن فرآیند خرید کاربر پسند
  • احتمال فیتلترینگ
  • بلاک کردن از سمت اینستاگرام
  • و یا تحریم هایی که بارها شاهد آن بودیم

یک شبه کسب و کارتان نابود شود. پس چرا نباید به حال آن فکری کنید؟ بنظر ما که حتما باید مثل بزرگ ترین کسب و کارهای اینترنتی ایران و جهان، داشتن وب سایت را در اولویت راه اندازی کسب و کار اینترنتی و کسب درآمد از اینترنت قرار دهید.

برند بزرگ سی فایو، بهترین بستر برای راه اندازی و اجرای سایت:

طراحی و اجرای وب سایت به روش‌های قدیمی بسیار سخت و پردردسر است، امروز اما سرویس‌های آنلاینی تحت عنوان سایت ساز هستند که فرآیند های ساخت وب سایت را بسیار ساده و کم هزینه و البته با کیفیت انجام می دهند.

این سرویس های سایت ساز تمام آنچه برای ایجاد و راه اندازی سایت لازم است را ظرف 5 دقیقه بسرعت و با کیفیت برای شما انجام می دهند بعد از آن شما با کمی وقت گذاشتند در حد 1 یا دو روز می توانید محتوای مورد نظر خود را روی وب سایت بارگزاری کنید.

برای "ساخت سایت" دیگر هیچ نیازی به یادگیری زبان برنامه نویسی تحت وب مثل html ، CSS ، javaScript ، PHP ، ASP یا هر زبان برنامه نویسی نخواهید داشت.

سایت سازها هاست، دامنه، هسته وب سایت CMS ، قالب، پلاگین های مورد نیاز درگاه بانکی و تمامی موارد اولیه ساخت سایت را برای شما فراهم می کنند.

سایت ساز SEE5 با 100 هزار طراحی سایت :

اگر تصمیم گرفته اید که در مسیر کسب و کار اینترنتی قدم بگذارید و یک وب سایت حرفه ای برای بیزینس خود راه اندازی کنید باید از یک پلتفرم حرفه ای، قدرتمند و با سابقه استفاده کنید.

سرویس سایت ساز و فروشگاه ساز سی فایو اولین و بزرگ ترین برنامه فروشگاه ساز و سایت ساز ایران است که تاکنون با آن بیش از 100 هزار وب سایت و فروشگاه اینترنتی ساخته شده است.

سی فایو بدلیل استفاده از هسته قدرتمندترین CMS دنیا یعنی وردپرس و بهینه سازی امنیت و بهبود رابط کاربری آن هم از قدرت وردپرس استفاده نموده و هم بدلیل ارائه انبوهی از امکانات رایگان و پیشرفته، به شما اجازه می دهد تا بدون محدودیت وب سایت خود را بیشتر توسعه دهید و به آن ویژگی های جدید روز دنیا را اضافه کنید و اصلا نگران توسعه، امنیت، بروزرسانی و حتی سئو وب سایت یا فروشگاه تان نباشید.

سی فایو، انتخاب اول برای ساخت سایت توسط برندهای بزرگ ایران:

دوست داریم بدانید سی فایو بدلیل اعتبار و سابقه فراوان در طراحی آنلاین وب سایت، مورد اعتماد برندهای بزرگ ملی کشورمان هم هست، هم اکنون ده ها برند بزرگ ملی همچون هلدینگ صنایع شیر ایران، پگاه با بیش از 30 وب سایت، پتروشیمی شیخ بهایی، پتروشیمی خزر، شرکت سایپا دیزل، ایران خودرو، خبرگزاری مهر و... از پتلفرم سایت ساز سی فایو استفاده می کنند.

بیش از 100 قالب آماده و فعال برای ایجاد سایت:

برای چه کاری وب سایت لازم دارید؟ سایت ساز سی فایو برای ایجاد سایت

  • شرکتی
  • تجاری
  • پزشکی
  • سازمانی
  • خبری
  • فروشگاهی

قالب آماده در اختیار شما قرار می دهد. با استفاده از قالب های طراحی شده حرفه ای می توانید وب سایت اولیه خود را بسرعت ساخته و توسط پنل ساده سی فایو، تغییرات اختصاصی خود را روی سایت انجام دهید.

استفاده از نسخه بهینه سازی شده وردپرس برای ساختن سایت:

هر سایتی برای عملکرد درست نیاز به چیزی به نام سیستم مدیریت محتوا دارد که به آن CMS می گویند.

تمام قدرت فنی سایت شما نشات گرفته از این سیستم خواهد بود و انتخاب درست آن بسیار حیاتی است. یک انتخاب اشتباه می تواند دردسرهای فراوانی برای شما ایجاد کند استفاده از سرویس های سایت ساز مرسوم خوب است اما یک عیب بزرگ دارد آن هم اینکه بشدت به امکانات سایت ساز محدود هستید و این کسب و کار شما را محدود می کند.

بنابراین چنانچه "از سی فایو برای ساخت وب سایت خود استفاه کنید" بدلیل استفاده از وردپرس، شما هیچ محدودیتی در توسعه وب سایت نخواهید داشت.

استقبال بی نظیر از سایت ساز سی فایو:

یکی از دلایل محبوبیت و استقبال بی نظیر از سایت ساز سی فایو استفاده از هسته وردپرس است، وردپرس به تنهایی 35درصد از سایت های دنیا را تحت پوشش خود دارد، نزدیک ترین رقیب آن جوملا با 5 درصد در جایگاه دوم ایستاده است. سایر سایت ساز ها در جایگاه هایی بسیار پایین قرار دارند. 15 درصد از 100 وب سایت برتر دنیا از وردپرس استفاده می کنند.

جالب است بدانید، بیش از 40٪ تمام فروشگاههای آنلاین با WooCommerce وردپرس راه اندازی شده اند. تمام این ها نشان دهنده قدرت و انعطاف بسیار عالی وردپرس است.

بهمین دلیل سی فایو، در هسته وب سایت های ساخته شده خود از وردپرس استفاده می کند تا کاربر بتواند براحتی سایت خود را توسعه دهد. نکته ی مهم دیگر این است که سی فایو با بهینه سازی امنیت و ساده سازی داشبور یک وردپرس ناب و ساده و ایمن با پشتیبانی کامل را در اختیار کاربر قرار می دهد.

مخزنی از افزونه ها و امکانات حرفه ای بصورت رایگان:

یکی از مهم ترین مزیت های سی فایو استفاده از وردپرس است، اما وردپرس یک مشکل جدی دارد آن هم اینکه برخی از افزونه ها بدلیل رایگان بودن مشکلاتی را برای سایت ایجاد می کنند. از طرفی شما با افزونه ها می توانید یک وب سایت چند ده میلیون تومانی را با کمترین هزینه پیاده سازی کنید، راه حل چیست؟

سی فایو با ایجاد یک مخزن از بهترین و پر کاربردترین افزونه های وردپرس به کاربران خود کمک می کند تا بعد از ساخت وب سایت با سی فایو، چنانچه به افزونه ای نیاز داشتید، آن را از مخزن امکانات سی فایو بصورت رایگان نصب کنند. بهمین دلیل شما دیگر محدودیتی برای توسعه وب سایت نخواهید داشت.

مزیت‌های استفاده از سایت ساز سی فایو :
  • قدمت و پشتیبانی از برندهای بزرگ ملی، پگاه، ایران خودرو، پتروشیمی شیخ بهایی و ...
  • پشتیبانی حرفه ای و یکپارچه از قالب، هاست، پلاگین‌ها و هسته اصلی سایت
  • امکان بارگذاری محتوای مورد نظر شما روی وب سایت
  • بیشترین هماهنگی با گوگل
  • استفاده از وردپرس به عنوان هسته وب سایتها
  • عدم محدودیت در توسعه امکانات وب سایت
  • سرعت بالا و سرورهای قدرتمند اختصاصی
  • روز تست رایگان
  • پشتیبانی یکپارچه
  • دامنه اختصاصی به نام شما
مراحل ساخت سایت با سی فایو :
  1. وارد سایت ساز سی فایو شوید
  2. از قسمت نمونه ها یک قالب را انتخاب کرده و کلید نصب را بزنید
  3. اطلاعات موردنظر خود را وارد کنید و ظرف چند دقیقه وب سایت خود را تحویل بگیرید
جمع بندی :

اگر بدنبال ساخت سایت با پرستیژ و کامل هستید ضمنا پشتیبانی قدرتمند توسط یک شرکت با سابقه برایتان اهمیت دارد توصیه میکنیم از سایت ساز سی فایو استفاده کنید و با استفاده از نسخه 7 روز رایگان، وب سایت آزمایشی خود را همین الان بسازید.

ارسال نظر: