حفظ تاج و تخت در قبال نزدیکی به صهیونیستها

کدخبر: 2358345

تعدادی از گروه‌های فلسطینی با برگزاری یک نشست، مخالفت خود را با عادی‌سازی روابط میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی اعلام کردند.

گروه‌های فلسطینی با برگزاری یک نشست مشترک مخالفت خود را با عادی‌سازی روابط اعلام کرده و تاثیرات منفی آن را بر مسئله فلسطین در سایه معامله قرن و طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری به اراضی اشغالی بررسی کردند.

در این نشست «داوود شهاب» یکی از رهبران جنبش جهاد اسلامی، اعلام کرد که عادی‌سازی روابط میان کشورهای عربی و رژیم صهیونیستی اقدامی خارج از اجماع امت و انحراف از اصول آن به شمار می‌رود.

وی در ادامه افزود هر کس اقدام به عادی‌سازی روابط با دشمن صهیونیستی کند مزدور و خائن است و این دیدگاه نباید تغییر کند.

داوود شهاب بیان کرد: برخی رژیم‌های عربی برای محافظت از تاج و تخت خود سعی می‌کنند به رژیم صهیونیستی نزدیک شوند. ما خواهان ایجاد یک ائتلاف ملی فلسطینی برای مبارزه با عادی سازی روابط هستیم.

همچنین طاهر النونو مشاور رسانه‌ای رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس اعلام کرد که متاسفانه برخی طرف‌های عربی بخشی از روند سیاسی خود را به ایجاد روابط با دشمن صهیونیستی اختصاص داده‌اند.

وی افزود: امروزه شاهد آن هستیم که برقراری روابط سیاسی با دشمن صهیونیستی به تلاش برای اعطای مشروعیت سیاسی به این رژیم تبدیل شده است.

در این نشست نمایندگان برخی دیگر از گروه‌های فلسطینی نیز صحبت کردند.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: