آخرین قیمت‌ها در بازار

کدخبر: 2355536

به دنبال پیشرفت تکنولوژی و توسعه فناوری اطلاعات، هر روز به تعداد اپلیکیشن های موجود در بخش آی تی افزوده می شود و بدون شک این اپلیکیشن ها نقش برجسته ای در زندگی مردم دارند. ترب یکی از این میلیون ها اپلیکیشن می باشد که بسیار در بین مردم محبوب بوده است به طوریکه تاکنون بیش از یک میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است.

نسیم آنلاین : به دنبال پیشرفت تکنولوژی و توسعه فناوری اطلاعات، هر روز به تعداد اپلیکیشن های موجود در بخش آی تی افزوده می شود و بدون شک این اپلیکیشن ها نقش برجسته ای در زندگی مردم دارند. ترب یکی از این میلیون ها اپلیکیشن می باشد که بسیار در بین مردم محبوب بوده است به طوریکه تاکنون بیش از یک میلیون بار توسط کاربران دانلود شده است.

استفاده از ترب نیز روز به روز بیشتر می شود و به صورت میانگین هر هفته بیش از 2 میلیون کاربر از شهرها و روستاهای مختلف کشور از ترب استفاده می کنند تا از قیمت کالاهای موردنیاز از قیمت گوشی سامسونگ گرفته تا خودرو و لوازم شخصی در فروشگاه های اینترنتی باخبر شوند و این قیمت ها در فروشگاه های مختلف را باهم مقایسه کنند.

ترب ابزاری است مانند گوگل با این تفاوت که تنها برای جستجوی قیمت کالاها در فروشگاه های آنلاین و مجازی استفاده می شود. این اپلیکیشن به گونه ای طراحی شده است که برای انواع کالاها دسته بندی های مختلف قرار داده شده است.

کاربران به راحتی می توانند دسته های مختلف را انتخاب کنند و کالاهای زیرمجموعه هر دسته را مشاهده کنند. مثلا اگر دسته بندی مربوط به موبایل و تبلت انتخاب شود، تمامی کالاهای زیرمجموعه این دسته که شامل انواع گوشی و تبلت با برندهای مختلف و لوازم جانبی مربوط به گوشی و تبلت است، نشان داده می شود.

برای اطلاع از قیمت هریک از این کالاها می توانیم روی آنها کلیک کنیم و قیمت آن را در فروشگاه های معتبر ببینیم. همچنین در سایت و اپلیکیشن ترب می توانیم هر کالا را به تنهایی و با واردکردن نام و مشخصات آن جستجو کنیم تا قیمت و فروشگاه های ارائه کننده آن کالا را مشاهده کنیم.

برای مثال قیمت گوشی a10s را در ترب می‌بینید.

در سال های اخیر یکی از مشکلات به وجود آمده در کشور که زندگی تمام مردم را تحت تاثیر قرار داده است، مشکلات مالی و اقتصادی بوده است. در دوسال اخیر نرخ ارز و سکه با نوسان های زیادی همراه شده است و همراه با افزایش نرخ دلار قیمت اکثریت کالاها چندین برابر شده است.

عده ای از فروشندگان نیز از این موقعیت استفاده کرده اند تا قیمت کالاها را بالاتر از نرخ ارز به فروش برسانند. مردم نیز گاها فریب این افراد را خورده اند. در چنین حالتی وجود ابزاری که به عنوان موتور جستجوی هوشمند قیمت استفاده شود برای مردم بسیار مفید خواهد بود. مردم می توانند به آسانی از قیمت در فروشگاه های اینترنتی باخبر شوند و فروشندگان نیز برای رقابت با بقیه فروشندگان و به دست آوردن سهم بازار از ارائه قیمت های بالا خودداری می کنند.

وسایل الکترونیکی که عمدتا از کشورهای دیگر وارد می شدند به علت افزایش نرخ دلار، افزایش قیمت بیشتری در مقایسه با سایر کالاها داشتند. یکی از این وسایل الکترونیکی که تقاضای زیادی نیز در بازار دارد گوشی موبایل و تبلت می باشد. زمانی که بخواهیم برای خرید گوشی به صورت حضوری اقدام کنیم و از مغازه های مختلف و پاساژها قیمت گوشی دلخواه خود را پرس و جو کنیم، با قیمت های بالاتر از فروشگاه های آنلاین روبرو می شویم، از طرفی ضمانتی نیز برای اصالت این کالاها در بازار وجود ندارد.

ممکن است کالای خریداری شده تقلبی باشد و بعد از خرید متوجه این قضیه شویم. به همین علت مردم نیز خرید از فروشگاه های معتبر اینترنتی و آنلاین بسیار استقبال می کنند و تمایل فراوانی برای خرید از این فروشگاه ها به جای مغازه ها و پاساژها دارند. علاوه براین فروشنده های اینترنتی و آنلاین کالاهای اصل و رجیستری شده را می فروشند و درصورت وجود ایراد یا نقص فنی در گوشی امکان بازگشت نیز دارند.

از این رو سایت ها و اپلیکیشن های زیادی برای فروش اینترنتی ایجاد شده است و تعداد آنها نیز رو به افزایش است. برای اطلاع قیمت گوشی در هریک از این فروشنده ها، باید به سایت فروشنده ها مراجعه کرده و قیمت در هریک را جستجو کنیم. این امر کاری بسیار وقت گیر و زمان بر می باشد. اپلیکیشن ترب یک پایگاه اطلاعات جامع از بیش از 1500 فروشگاه و میلیون ها محصول می باشد که امکان جستجو در فروشگاه های اینترنتی برای کاربران را ساده کرده است.

قابلیت دیگر ترب امکان مشاهده نوسان قیمت هر کالا در روزها و ماه های گذشته براساس نمودار زمانی قیمت می باشد. این نمودار با توجه به نوسان زیاد نرخ ارز و سکه می تواند دارای کاربرد مفید باشد تا مردم بتوانند نوسان ارز را با نوسان کالای موردنظر مقایسه کنند. نمونه ای از این نمودار در عکس زیر آمده است.

برای مثال نمودار قیمت گوشی a20s را در ترب می‌بینید.

در سایت و اپلیکیشن ترب علاوه بر امکان جستجوی قیمت قابلیت های دیگری نیز قرار داده شده است که از جمله آن می توان به ساخت لیست محصولات محبوب اشاره کرد. با فشردن علامت موردعلاقه در کنار هرمحصول آن محصول به لیست موردعلاقه ها اضافه می شود تا در جستجوهای بعدی به سادگی به آن دسترسی داشته باشیم.

ارسال نظر: