سریال جایگزین «بچه مهندس۳» مشخص شد

کدخبر: 2355104

سریال «رهایی» با مضمون و ژانری پلیسی جایگزین سریال «بچه مهندس۳» شد.

سریال «رهایی» با مضمون و ژانری پلیسی، به روایت داستانِ کشف یک سرقت و آدم ربایی رازآلود می‌پردازد. در «رهایی» می‌بینیم که یک باند خلافکار بعد از یک سرقت بزرگ، تعدادی از شهروندان را گروگان می‌گیرد و همین باعث می‌شود پلیس نوپو که پلیس عملیات ویژه رهایی گروگان‌هاست، وارد عمل شود.

این سریال به قلم علی طالب‌آبادی به نگارش درآمده و دانیال حکیمی، میترا حجار، سام قریبیان، شاهد احمدلو، حسین سلیمانی، رامتین خداپناهی ، رضا توکلی، نازنین پیرکاری ، افشین سنگ چاپ، الهام جعفر نژاد، سوگل طهماسبی، امیرحسین مدرس، حمیدرضا هدایتی، سید مصطفی قدیری، و مهدی کریمیان و… در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

خواننده این سریال علی لهراسبی است و بخشی از عوامل آن عبارتند از برنامه‌ریز و دستیار یک کارگردان: مهدی توکلی زانیانی، مدیر تصویربرداری: فرزام گل‌سفیدی، طراح صحنه و لباس: فرهاد عزیزی‌فرد، تدوین: مهدی جودی، موسیقی: بهنود یخچالی، مدیر صدابرداری: سعید احمدی، طراح گریم: مهری شیرازی، مدیر تولید: داود جمشیدی، دستیار تهیه کننده: سعید پروینی، مدیر تدارکات: سیدرسول حاتمی، منشی صحنه: محسن بهاری، عکاس: محمد حسن سعادت هندی، روابط عمومی: راضیه جباری

«رهایی» به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه دو و با مشارکت موسسه ناجی هنر تهیه شده و پیش از این روی آنتن رفته است. این سریال از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۲۱:۳۰ روانه آنتن می‌شود و پنجشنبه‌ها خلاصه هفتگی آن پخش خواهد شد. بازپخش این سریال ساعت ۹، ۱۶:۳۰ ،۰۰:۳۰ بامداد خواهد بود.

«خبرگزاری مهر»

ارسال نظر: