خلافی خودرو | استعلام خلافی راهور 120 + خرید طرح ترافیک

کدخبر: 2355093

اپلیکیشن فرمون ایکس یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای تمامی دارندگان خودرو به شمار می رود و لازم است که هر صاحب خودرویی برای سهولت امور، این اپلیکیشن را نصب داشته باشد. این اپ به عنوان یک ابزار حرفه ای و کارآمد برای استعلام خلافی خودرو و پرداخت آن بوده و فرآیند خرید طرح ترافیک را نیز برای کاربران آسان می سازد.

نسیم آنلاین : اپلیکیشن فرمون ایکس یک اپلیکیشن بسیار کاربردی برای تمامی دارندگان خودرو به شمار می رود و لازم است که هر صاحب خودرویی برای سهولت امور، این اپلیکیشن را نصب داشته باشد. این اپ به عنوان یک ابزار حرفه ای و کارآمد برای استعلام خلافی خودرو و پرداخت آن بوده و فرآیند خرید طرح ترافیک را نیز برای کاربران آسان می سازد.

معرفی اپلیکیشن فرمون ایکس

در این اپلیکیشن ضمن امکان استعلام خلافی خودرو و پرداخت آن، می توانید اخبار مربوط به خودرو را مشاهده کرده و به صورت لحظه به لحظه از قیمت روز خودروها مطلع شوید.

در این اپ، امکانات زیر را در اختیار خواهید داشت:

استعلام خلافی خودرو با اپلیکیشن فرمون ایکس

شما از این طریق می توانید خلافی خودروی خود را استعلام کرده و در صورت تمایل خلافی های خودروی خود را به صورت قسطی پرداخت نمایید. همین طور کلیه هشدارهای مربوط به دوربین های پلیس در این اپ گنجانده شده اند. در محیط این اپ می توانید تجربه عالی را سپری کرده و پرداخت خود را کاملا ساده و ایمن انجام دهید.

طرح ترافیک و زوج و فرد

اگر برای نحوه خرید طرح ترافیک یا طرح زوج و فرد (که اکنون به طرح آلودگی هوا تغییر پیدا کرده است) سرگردان هستید، فرمون ایکس بهترین و ساده ترین راه حل را پیش روی شما قرار می دهد. می توانید به وسیله این اپلیکیشن با چند کلیک ساده، طرح ترافیک مورد نظر خود را خریداری نمایید.

معاینه فنی

با توجه به ضرورت داشتن معاینه فنی، لازم است که اطلاعات خود را در این زمینه همیشه به روز نگاه دارید. در اپ فرمون ایکس ، تمامی اطلاعات لازم به مراکز معاینه فنی، نکات مهم برای دریافت این گواهی و ... را می توان دنبال کرد. به واقع فرمون ایکس به شما کمک می کند تا در همان نوبت مراجعه اول، گواهینامه معاینه فنی خودروی خود را دریافت نمایید.

کارت سوخت

بازار اخبار کارت سوخت خودروها این روزها بسیار داغ است و طبق چیزی که سخنگوی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی اعلام کرده است؛ از 20 مرداد دریافت بنزین تنها با کارت های سوخت امکان پذیر خواهد بود. برای اطلاع از فرآیندهای مربوط به کارت سوخت، اپلیکیشن فرمون ایکس برایتان کافی خواهد بود.

تعویض پلاک

برای تعویض پلاک، به چه مدارکی نیاز داریم و باید چه مراحلی را دنبال کنیم؟ مراکز تعویض پلاک کدام هستند؟ هزینه تعویض پلاک چقدر است؟ پاسخ تمامی این سوالات را در صفحه تعویض پلاک اپ فرمون ایکس، دریافت خواهید کرد.

کارشناسی تصادف

بیشتر ما با دانستن آیین نامه خود را به نوعی کارشناس تصادفات قلمداد می کنیم، اما با مطالعه صفحه کارشناسی تصادفات اپ فرمون ایکس؛ متوجه خواهید شد که چیز زیادی از نکات مربوط به تصادف نمی دانید. با دنبال کردن مطالب این صفحه، اطلاعات کامل و قابل اعتمادی در خصوص کارشناسی تصادف به دست آورده و می توانید در موقعیت های احتمالی از این اطلاعات موثق استفاده نمایید.

معرفی خودرو در اپلیکیشن فرمون ایکس

بخش معرفی خودرو فرمون ایکس، یکی از بهترین و کاربردی ترین قسمت های این اپلیکیشن محسوب می شود. اگر قصد خرید خودرویی را دارید، با مراجعه به بخش معرفی خودرو، اطلاعات کاملی از انواع خودروهای داخلی و خارجی به دست خواهید آورد. به علاوه نقد و بررسی های کاملا بی طرفانه از سوی کارشناسان، نسبت به خودروها صورت گرفته و می توان از طریق آن ها اطلاعات بیشتری نسبت به عملکرد و کیفیت خودروها، به دست آورد.

قیمت خودرو

اما در بخش جذاب قیمت خودرو با گروه خودروهای مختلف ایرانی و خارجی روبرو می شوید. کافی است که به برند خودروی مورد نظر خود وارد شده و لیستی دقیق از قیمت روز خودروها را مشاهده کنید. در اینجا قیمت خودروها با توجه به سال ساخت آن ها ارائه شده و شما می تواند تخمین درستی از قیمت خودروی مورد نظر خود کسب کنید. به علاوه کلیه اخبار مربوط به افزایش یا کاهش قیمت خودرو، رکود بازار، قیمت گذاری و ... در این بخش به صورت روزانه قرار داده می شوند.

پیش فروش خودرو در اپلیکیشن فرمون ایکس

گاه و بیگاه شاهد ارائه طرح های پیش فروش خودرو از سوی کارخانه های خودروسازی مختلف هستیم. در بخش پیش فروش خودرو اپ فرمون ایکس، می توانید جدیدترین طرح های فروش و اطلاعات کامل درباره آن ها را مشاهده کرده و راهنمایی های لازم را به دست بیاورید. فرمون ایکس شما را راهنمایی می کند که کدام یک از پیش فروش ها قابل اعتماد و مقرون به صرفه هستند و کدامیک را باید رها سازید.

ترفند و آموزش

در بخش ترفند و آموزش درمی یابید که چطور باید در مواجه با خرید خودرو، فروش خودرو، مراجعه به نمایندگی ها، مشکلات فنی خودرو و تعمیرات؛ بهترین تصمیم را بگیرید.

تالار گفتگو فرمون ایکس

در تالار گفتگو فرمون ایکس، پرسش و پاسخ های رد و بدل شده میان کاربران و کارشناسان را مشاهده می کنید که هر یک از آن ها می تواند مشابه سوالات شما باشد. به علاوه امکان این را خواهید داشت که سوالات خود در زمینه خودرو و حواشی آن را در این تالار مطرح کرده و پاسخ های مناسب را دریافت نمایید.

ارسال نظر: