بهترین زمان سفر به کیش، قشم و مشهد

کدخبر: 2354159

اینکه چه زمانی بهترین زمان سفر به کیش، قشم و یا مشهد است، بستگی کاملی به این دارد که شما چه انتظاری از سفر به این شهرها داشته باشید! در واقع می توان گفت که بهترین زمان سفر به کیش، قشم و مشهد برای هر کسی با دیگری متفاوت است!

نسیم آنلاین : اینکه چه زمانی بهترین زمان سفر به کیش، قشم و یا مشهد است، بستگی کاملی به این دارد که شما چه انتظاری از سفر به این شهرها داشته باشید! در واقع می توان گفت که بهترین زمان سفر به کیش، قشم و مشهد برای هر کسی با دیگری متفاوت است! مثلا ممکن است که کسی به شرایط آب و هوایی خیلی اهمیت بدهد و منظورش از بهترین زمان سفر به کیش، قشم و مشهد، این باشد که چه زمانی آب و هوای این سه شهر از همیشه بهتر است. از آن طرف ممکن است که شخص دیگری به این فکر کند که چه زمانی بهترین زمان سفر به کیش، قشم و مشهد برای خرید و تفریح است و دیگری دغدغه اش این باشد که چه زمانی سفر به کیش، قشم و مشهد از همیشه ارزان تر می شود! به هر حال شما جزء هر کدام از این دسته ها که باشید، با خواندن این مطلب به جواب خود درباره بهترین زمان سفر به کیش، قشم و مشهد می رسید! پس با زیما سفر همراه باشید!

بهترین زمان سفر به کیش

همان طور که می دانید کیش در جنوب کشورمان ایران واقع شده است و گرما و شرجی زیادی را در طول تابستان تجربه می کند. با در نظر گرفتن این مساله

می توان عنوان کرد که فصل زمستان بهترین زمان سفر به کیش است. البته ماه فروردین نیز زمان مناسبی برای سفر به کیش است و در طول این ماه هم هنوز گرمای کیش به آن شکل شروع نمی شود. اما از آن طرف، باید این نکته را هم در نظر گرفت که در ماه های اردیبهشت و خرداد و همین طور در ماه های مهر و آبان، تخفیف های بسیار جذاب و قابل توجهی در مراکز خرید کیش به مشتریان آفر داده می شود. پس اگر به دنبال خرید در کیش هستید، بد نیست که در این بازه های زمانی در  تور کیش  شرکت کنید تا بتوانید نهایت استفاده را از مراکز خرید کیش ببرید. این را هم خوب است بدانید که سفر به کیش در فصل تابستان نیز جذابیت های خاص خودش را دارد! با اینکه در این فصل از سال هوای کیش خیلی گرم می شود، اما به خاطر جشنواره جذاب تابستانی کیش که در فصل تابستان در کیش برگزار می شود، افراد زیادی راغب به سفر به کیش می شوند. در طول برگزاری این جشنواره، حال و هوای کیش از همیشه مفرح تر و شادتر می شود و برنامه های تفریحی زیادی در کیش برگزار می شوند و گذشته از این، مراکز خرید کیش نیز وارد فصل حراجی می شوند.

بهترین زمان سفر به قشم

آب و هوای قشم نیز در فصل تابستان درست مثل کیش شرجی و گرم است. آب و هوای قشم در نیمه دوم سال و علی الخصوص از نیمه دوم پاییز به بعد از همیشه بهتر می شود. در واقع اگر شما از اواسط آبان تا اواسط فروردین با  تور قشم   به جنوب کشورمان سفر کنید، می توانید انتظار این را داشته باشید که هوای مطلوبی در قشم در انتظارتان باشد. نکته ای که باید درباره سفر به قشم بدانید، این است که قیمت اجناس مراکز خرید قشم در طول ایام نوروز بالا می رود و اصولا خرید از قشم در این ایام خیلی مقرون به صرفه نیست. نکته دیگر اینکه در فصل تابستان که هوای قشم خیلی گرم می شود، قیمت اجناس مراکز خرید قشم خیلی پایین تر می آید. پس اگر شما هم قصد خرید از قشم را دارید، بهتر است که گرمای هوای در قشم در انتظارتان باشد. نکته ای که باید درباره سفر به قشم بدانید، این است که قیمت اجناس مراکز خرید قشم در طول ایام نوروز بالا می رود و اصولا خرید از قشم در این ایام خیلی مقرون به صرفه نیست. نکته دیگر اینکه در فصل تابستان که هوای قشم خیلی گرم می شود، قیمت اجناس مراکز خرید قشم خیلی پایین تر می آید. پس اگر شما هم قصد خرید از قشم را دارید، بهتر است که گرمای هوای قشم در فصل تابستان را به جان بخرید و به جایش از فرصت پاساژگردی در قشم در فصل تابستان را به جان بخرید و به جایش از فرصت پاساژگردی در قشم در فصل حراجی قشم استفاده کنید.

بهترین زمان سفر به مشهد

از نظر شرایط آب و هوایی باید این را بگوییم که فصل بهار بهترین زمان سفر به مشهد است. در این فصل از سال هوای مشهد از همیشه مطبوع تر و دلپذیرتر می شود و گشت و گذار در مشهد از همیشه راحت تر می شود. از آن طرف، ذکر این نکته هم لازم است که سفر به مشهد در زمان میلاد امام رضا و شهادت امام رضا نیز جذابیت خاص خودش را دارد. البته باید این را هم در نظر داشته باشید که در چنین ایامی، حرم امام رضا خیلی شلوغ می شود و شاید زیارت برایتان کمی سخت شود. نکته دیگر اینکه از دید بعضی از زائران، ماه رمضان و ماه محرم بهترین زمان سفر به مشهد هستند. چراکه در این دو ماه از سال، برنامه های مذهبی بسیار خاصی در حرم امام رضا برگزار می شوند. به شما توصیه می کنیم که اگر به دنبال سفر به مشهد در آب و هوای خوب هستید، در فصل بهار در تور مشهد شرکت کنید و اگر می خواهید که تجربه بسیار خاصی از سفر به

مشهد و زیارت حرم امام رضا کسب کنید، تقویم را بررسی کنید و یکی از ایام گفته شده را برای سفر به مشهد با تور مشهد انتخاب کنید.

منبع :سایت آژانس هواپیمایی زیما سفر پارس       

ارسال نظر: