اسکله تفریحی کیش

کدخبر: 2347706

کیش سرزمین ساحل های مرجانی و آب های شفاف، با غروب های دل انگیزش، هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است که با خرید بلیط هواپیما به این جزیره میروند.در کیش تفریحات و دیدنی های بسیاری وجود دارد که در نوع خود بی نظیرند. از پاساژگردی و غواصی گرفته تا تماشای دلفین ها و کشتی سواری و دوچرخه سواری های هیجان انگیز. زمان در کیش به سرعت می گذرد و احتمالا شما بعد از چند هفته هم باز احساس کنید که زمان کمی برای لذت بردن از تفریحات کیش داشته اید.

نسیم آنلاین : کیش سرزمین ساحل های مرجانی و آب های شفاف، با غروب های دل انگیزش، هر ساله میزبان گردشگران بسیاری است که با خرید بلیط هواپیما به این جزیره میروند.در کیش تفریحات و دیدنی های بسیاری وجود دارد که در نوع خود بی نظیرند. از پاساژگردی و غواصی گرفته تا تماشای دلفین ها و کشتی سواری و دوچرخه سواری های هیجان انگیز. زمان در کیش به سرعت می گذرد و احتمالا شما بعد از چند هفته هم باز احساس کنید که زمان کمی برای لذت بردن از تفریحات کیش داشته اید.

اسکله تفریحی معروف کیش

کسانی که تور کیش تهیه کرده اند می توانند بعد از حضور در کیش به مرکز تفریحی (اسکله تفریحی کیش) بروند که در پشت بازار ونوس در انتهای بلوار دریا قرار گرفته، به اولین اسکله تفریحی کیش می رسیم. این اسکله یکی از مهمترین جاذبه های گردشگری در شهر کیش است. این سازه که فاز اول آن در سال 1385 ساخته شد، 437 متر طول دارد و عرضش حدودا 18 متر است. بر روی اسکله که پیاده روی می کنید، مرغ های دریایی و ماهی های رنگارنگ جزیره را می بینید. علاوه بر آن می توانید در اسکله تفریحی کیش، قایق سواری کنید، غواصی کنید و از جت اسکی در آب های آرام و درخشان کیش، لذت ببرید.

تفریحاتی که در اسکله تفریحی کیش در انتظار شماست!

همان طور که گفتیم پیاده روی بر روی اسکله، به ویژه در ساعات شب، لذت بخش است. هر ساعتی از شب که بر روی اسکله قدم بگذارید، سیلی از جمعیت را خواهید دید که از نسیم خنک دریا، لذت می برند. غروب آفتاب بر روی اسکله تفریحی کیش، بسیار دیدنی است.

جانوران دریایی از نمای اسکله

لذتبخش است بعد از بلیط هواپیما کیش به دیدن از جانواران دریایی بروید و جانورانی که به زیبایی تمام، آفریده شده اند و حس حیات وحش را به شما القا می کنند. مرغان دریایی، دلفین ها، لاکپشت های بزرگ دریایی، جاندارانی که در نزدیکی ساحل هستند، همه و همه احساسی شگفت انگیز و خاطره انگیز از سفر را برای شما ایجاد می کنند.

دوچرخه های کرایه ای در همان نزدیکی های اسکله تفریحی کیش وجود دارند که شما می توانید با ارائه کارت ملی و پرداخت مبلغی، آن ها را کرایه کنید و در ساحلی رویایی، دوچرخه سواری کنید.

قایق سواری در اسکله تفریحی کیش

یکی دیگر از تفریحاتی که در اسکله کیش وجود دارد، قایق سواری است. انواع قایق های پدالی، ماهیگیری و کف شیشه ای، وجود دارند، که حسابی هیجان را در پوست و استخوانتان وارد می کند. قایق های کف شیشه ای، به گونه ای است که گمان می کنید روی آب دراز کشیده اید.

ماهیگیری

در اسکله تفریحی کیش می توانید به صید ماهی بپردازید. حتی اگر امکانات ماهیگیری هم ندارید می توانید دیگران را ببینید که چگونه ماهی می گیرند و از این صحنه زیبا لذت ببرید.

پاراسل سواری در اسکله تفریحی کیش

ادرنالین خونتان را به بالاترین سطح ممکن برسانید. پاراسل ها، چترهایی هستند که توسط یک قایق موتوری کشیده می شوند. در پاراسل سواری شما فاصله ای تا حدود 30 متر تا سطح دریا را دارید که هماهنگ با سرعت قایق، کشیده می شوید.

فلای بورد اسکله کیش

از دیگر تفریحاتی که دراسکله تفریحی کیش بسیار طرفدار دارد فلای بورد است. فلای بورد تفریحی جدید و لذت بخش است که البته هزینه آن نسبت به تفریحات دیگر کمی گران تر است. فلای بوردها جت اسکی هایی هستند که با فشار آب و پمپاژ قوی آب، فرد را بر روی آسمان و دریا معلق نگه می دارد. حفظ تعادل از مهمترین مواردی است که در انجام این تفریح هیجان انگیز باید داشته باشید.

غواصی در دل دریا و تماشای ماهی های رنگارنگ

در اسکله تفریحی کیش، می توانید کمی از هیجانات دور شوید و با غواصی در دل آب های آرام و تماشای ماهی های رنگارنگ، به اوج آرامش برسید. چند دقیقه اول به شما آموزش های لازم داده می شود و سپس شما با یک مربی، به اعماق آب می روید. جانوران دریایی به سمت شما می آیند و شما از لمس کردن ماهی ها و آبزیان دیگر، بی شک نهایت لذت را خواهید برد.

در اسکله تفریحی کیش مکان های دیگری هم وجود دارد که حسابی شما را سرگرم می کند. مجتمع های تجاری خرید که در نزدیکی این اسکله قرار دارد، یکی از مکان هایی است که حتما باید از آن دیدن کنید. رستوران ها و کافی شاپ های اسکله تفریحی کیش هم از کیفیت بالایی برخوردارند و قطعا خاطره ای دل انگیز از سفر به کیش را در ذهنتان به یادگاری ثبت می کنند.

ارسال نظر: