افزایش فروش تورهای نوروزی کیش با شیوع کرونا

کدخبر: 2346910

کرونا ویروس کشنده ای است که به تازگی از چین شیوع یافته و به سرعت در بیست کشور دیگر از جمله کشورهای ویتنام، تایوان، ژاپن، کانادا و آمریکا گسترش پیدا کرده است. در ادامه مبتلا شدن مردم به این ویروس کشنده، اتفاقات بسیاری افتاده و عملکرد بسیاری از ارگان های هر کشور علی الخصوص صنعت گردشگری هر منطقه را تحت تاثیر قرار داده است. اما این موضوع در تورهای داخلی ایران چه بازتابی داشته است؟ در ادامه تاثیر کرونا را بر سفرهای داخلی به ویژه تور کیش بررسی کرده و نتیجه را به اطلاع شما عزیزان می رسانیم.

نسیم آنلاین : کرونا ویروس کشنده ای است که به تازگی از چین شیوع یافته و به سرعت در 20 کشور دیگر از جمله کشورهای ویتنام، تایوان، ژاپن، کانادا و آمریکا گسترش پیدا کرده است. در ادامه مبتلا شدن مردم به این ویروس کشنده، اتفاقات بسیاری افتاده و عملکرد بسیاری از ارگان های هر کشور علی الخصوص صنعت گردشگری هر منطقه را تحت تاثیر قرار داده است. اما این موضوع در تورهای داخلی ایران چه بازتابی داشته است؟ در ادامه تاثیر کرونا را بر سفرهای داخلی به ویژه تور کیش بررسی کرده و نتیجه را به اطلاع شما عزیزان می رسانیم.

کیش مقصد سفرهای نوروزی

جزیره کیش همواره یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری ایران در چند دهه اخیر بوده است. همه ساله نیز با نزدیک شدن به ایام عید و تعطیلات نوروزی سفر به کیش شدت گرفته و بسیاری از خانواده ها این جزیره را برای سفر نوروزی خود انتخاب می کنند. کیش در نیمه اول فروردین ماه تقریبا دارای آب و هوای معتدل و مطلوبی بوده و هنوز از آن هوای گرم و شرجی طاقت فرسا خبری نیست.

همه ما می دانیم که جزیره کیش بیشتر محبوبیت خود را به خاطر داشتن تنوع زیاد در تفریحات و جاذبه های گردشگری به دست آورده است. از جمله تفریحات آبی کیش می توان به پاراسل و بنانا، فلای بورد، غواصی و اسکوتر سواری اشاره کرد. البته خرید در کیش نیز بین گردشگران طرفداران خاص خود را داشته است، علی الخصوص که در ایام عید نیز می توانید از تخفیف نمایندگی های پوشاک در کیش بهره مند شوید.

شیوع کرونا و تاثیر آن بر صنعت گردشگری جهان

همان طور که در ابتدای مقاله نیز اشاره کردیم، کرونا بر صنعت گردشگری جهان تاثیر مستقیم داشته است. یعنی نه تنها کشور چین بلکه بسیاری از کشورهای جهان تحت تاثیر شیوع کرونا خساراتی را متحمل شده اند و گردشگران زیادی در سطح دنیا سفر خود را به چین کنسل کرده و یا به تعویل انداخته اند. لازم به ذکر است که خسارت وارده از انتشار این ویروس به صعنت گردشگری آمریکا و اروپا بسیار ناچیز و قابل اغماض است. چرا که تعداد مسافران چینی که به این دو قاره سفر می کنند، تنها 4 درصد از کل گردشگران جهان را شامل می شوند.

کاهش فروش تورهای خارجی از پیامدهای کرونا

در ایران اما موضوع شیوع ویروس کرونا پیامدهای متفاوتی داشته است. به عبارتی بیشتر مسافران ایرانی همزمان با خبر انتشار این ویروس در بیشتر کشورهای دنیا و آمار کشته شدگان آن که به بیش از 1600 نفر رسیده است، سفر خود را به کشورهای خارجی لغو کرده و بیشتر به مقاصد داخلی روی آوردند، که می توان گفت این تصمیم کاملا هوشمندانه بوده و حتی خرید تور ارزان کیش lahzeakhar از بانک تورهای گردشگری و داخلیدر شرایط فعلی پیشنهاد می‌شود

علت افزایش فروش تورهای جزیره کیش

در بخش های قبل نیز اشاره کردیم که تور کیش از دیرباز جزء پر فروش ترین و محبوب ترین تورهای نوروزی بوده است. با شرایط فعلی که مردم ترجیح می دهند به جای کشورهای خارجی، به شهرهای داخل ایران سفر کنند، جزیره کیش بیش از پیش مورد توجه مسافران قرار گرفته است. یعنی سیل مسافرانی که هر سال در ایام عید با تورهای خارجی به کشورهای دیگر سفر می کردند، نوروز 99 برای پیشگیری از ابتلا به کرونا تغییر رویه داده اند و در شرایطی که انتخاب فقط بین تورهای داخلی ایران است، کیش قطعا در این زمینه انتخاب بسیار مناسب تری خواهد بود. بنابراین فروش تورهای جزیره کیش با افزایش چشمگیری رو به رو خواهد بود. کاربران عزیز توجه داشته باشید که در این بخش از سایت لحظه آخر لیستی از بهترین تورهای کیش وجود دارد که با مراجعه به آن می توانید تور مورد نظر خود را خریداری نمایید.

ارسال نظر: