نگاهی به بیانیه ذلیلانه چهره‌های اصلاح‌طلب درباره شهادت سپهبد قاسم سلیمانی

مزدوران داخلی ترامپ

کدخبر: 2343667

امروز که دیگر چهره خبیث و جنایتکار آمریکا بر هر مرد و زن ایرانی عیان شده است، نه تنها باید انتقام سخت را از خود آمریکا گرفت، بلکه از هر مزدور و جاده صاف کن آمریکایی نیز باید گرفت و هرکسی دم از مذاکره و معامله خون شهدایمان با آمریکا زد را رسوا کرد. امروز روز انتقام سخت از ترامپ و نیروهای داخلی ترامپ است و باید برای همیشه باب مذاکره و تعامل و سازش با این ظالمان تاریخ را بست.

نسیم آنلاین ؛ علیرضا ربیعی: پس از به شهادت رساندن نماد و چهره بین المللی محور مقاومت فرمانده ارشد سپاه قدس سپهبد شهید قاسم سلیمانی توسط آمریکای جنایتکار و گزافه گویی های بعدی مقامات شرور آمریکایی، مردم ایران اسلامی فارغ از رنگ و نژاد و سلایق سیاسی و حتی تفاوت های مذهبی به جوش و خروش آمده اند و با حضور حماسی در خیابان ها و تشییع پیکر مطهر شهدا تنها یک مطالبه را از مقامات جمهوری اسلامی طلب می کنند که همان «انتقام سخت» از آمریکای جنایتکار است.

در همین حین عده ای که سالهاست در نقش جاده صاف کن و مزدوران داخلی آمریکا ایفای نقش می کنند، با اظهارات و نوشته های بی شرمانه توصیه به کوتاه آمدن دربرابر آمریکا می کنند.

جمعی از اصلاح طلبان پادوی آمریکا بر خلاف شرافت و عزت و غیرت و خلاف مطالبه عمومی مردم بیانیه خفت بار « نه به خونخواهی و نه به انتقام» صادر می کنند. هرچند چنین واکنش بزدلانه ای از این جماعت حقیر دور از انتظار نبود، چنان که در طول این سالها بارها در نقش بزک کننده آمریکا عمل کرده اند. «محسن آرمین، مرضیه آذرافزا، زهره آقاجری، مژگان اثباتی، حسن اسدی‌زیدآبادی، حجت اسماعیلی، ابراهیم اصغرزاده، مهدی اقبال، جواد امام، محسن امین‌زاده، محسن باستانی، مسعود باستانی، علی باقری، رضا باوفا، حسین بیغم، عاطفه پهلوان، علی تاجرنیا، سیدمصطفی تاجزاده، مهدی تحققی، محسن ترکاشوند، رضا تهرانی، خسرو تهرانی، حمیدرضا جلایی‌پور، محمدرضا جلایی‌پور، سیاوش حاتم، سعید حجاریان، محمد حسینی‌نیا، داود حشمتی، محمدرضا خاتمی، مصطفی درایتی، مهدی دریس‌پور، عبدالله رمضان‌زاده، مصطفی سبطی، پروانه سلحشوری، محسن صفایی‌فراهانی ٫ فیض‌الله عرب‌سرخی، علیرضا علوی‌تبار ، حسین کروبی، فخرالسادات محتشمی‌پور، مهدی محمودیان، علی مزروعی، احمد منتظری، عبدالله مومنی ، عبدالله ناصری و...» از جمله افرادی بودند که نامه ذلیلانه مذکور را امضا کردند. برای ثبت در تاریخ باید این اسامی درج و منتشر شود تا آیندگان بدانند چه کسانی در زمانه ای که مرد از نامرد مشخص می شود کجای میدان ایستاده اند، در صف شرف یا در صرف بی شرفان!

در ادامه همین خط شهاب الدین بی مقدار نماینده اصلاح طلب تبریز نیز در گفتگویی پیشنهاد می دهد ایران بجای پاسخ به این گستاخی با آمریکا مذاکره کند یا از آن طرف بهزاد نبوی هم می گوید از قدرت نظامی آمریکا می ترسم و نباید وارد پاسخ به او شد.

اما آنچه تجربه تاریخی ما نشان می دهد، اتفاقا همین رویه عقب نشینی بزدلانه اصلاح طلبان طی این سال ها بوده است که موجب تجاوز آشکار و گستاخی بی شرمانه دولت آمریکا در به شهادت رساندن فرمانده ارشد سپاه قدس ایران شد. پیش از این آمریکا هرچند تمایل به چنین اقداماتی داشت و اعلام هم کرده بود اما جسارت و جرات آن را نداشت. اما سلسله اقدامات و حمله های نیروهای آمریکایی به مواضع نیروهای جبهه مقاومت در سوریه و عراق و پس از آن زدن پایگاه های ایران در سوریه و شهادت نیروهای جبهه مقاومت و ایرانی و عدم واکنش درخور به این اقدامات موجب جری ترشدن آمریکایی ها شد تا اینکه اینقدر گستاخ شوند و جلو بیایند که کار به زدن مستقیم سپهبد سلیمانی رسید. اگر از همان ابتدا واکنش ها و پاسخ های متناسبی به این اقدامات داده شده بود، قطعا کار به اینجا نمی رسید.

زین پس نیز اگر مطابق نسخه ذلیلانه و حقارت بار این اصلاح طلبان پیش برویم باید منتظر حملات جدی تر این بار مستقیما به خاک جمهوری اسلامی ایران باشیم. همانطور که در عرصه سیاسی نیز ترامپ وقتی مشاهده کرد هر اقدامی نسبت به ایران و تحریم و فشار بدون واکنش همراه است نه تنها از برجام خارج شد بلکه تحریم های بی سابقه ای اعمال و همه کشورهای اروپایی را نیز به همراهی با خود وادار کرد.

امروز که دیگر چهره خبیث و جنایتکار آمریکا بر هر مرد و زن ایرانی عیان شده است، نه تنها باید انتقام سخت را از خود آمریکا گرفت، بلکه از هر مزدور و جاده صاف کن آمریکایی نیز باید گرفت و هرکسی دم از مذاکره و معامله خون شهدایمان با آمریکا زد را رسوا کرد. امروز روز انتقام سخت از ترامپ و نیروهای داخلی ترامپ است و باید برای همیشه باب مذاکره و تعامل و سازش با این ظالمان تاریخ را بست.

ارسال نظر: