آیت‌الله مصباح: ان‌شاءالله شهادت سردار سلیمانی زمینه ساز ظهور امام زمان باشد

کدخبر: 2343503

رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با اشاره به شهادت سردار قاسم سلیمانی گفت: ان‌شاءالله این شهادت، زمینه‌ای برای ظهور حضرت ولی‌عصر(ع) بشود.

آیت‌الله محمّدتقی مصباح یزدی، رئیس مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)، طی بیاناتی به شهادت حاج قاسم سلیمانی واکنش نشان داد.

متن بیانات آیت‌الله مصباح یزدی از این قرار است:

بسم الله الرحمن الرحیم مصیبت بسیار بزرگی که امروز اتفاق افتاده و یکی از شخصیت‌های کم‌نظیر یا بی‌نظیر را از جامعه‌ ما گرفته، به پیشگاه مقدس ولی عصر ارواحنا فداه و همه‌ علاقه‌مندان به اسلام و انقلاب تسلیت عرض می‌کنم. البته همه‌ ما هم از منابع دینی و هم از تجارب عینی آموخته ایم که این مصیبت‌ها به دنبالش پاداش‌های الهی وجود دارد که برکاتش شامل همه‌ امت می‌شود. و تا به حال ما از این شهادت‌ها ضرری نکرده ایم، کما اینکه از شهادت سیدالشهداء (ع) که بزرگترین فاجعه انسانی درعالم بود بیشترین فایده را برده ایم و امروز اسلام و انقلاب و مکتب تشیع و آموزه‌های اهل بیت (ع) به برکت این شهادت باقی مانده و اگر این شهادت اتفاق نیفتاده بود معلوم نبود من و شما هم چه اطلاعی از حقایق اسلام و تشیع و از مکتب اهل بیت (ع) داشته باشیم. بنابراین از یک جهت هم، جای تبریک دارد که این حادثه باعث این می‌شود که برکات گسترش پیدا کند و فیوضاتش شامل همه‌ی عالم اسلام بشود. به همین مناسبت هم مقام معظم رهبری در پیامشان هم تبریک و هم تسلیت فرمودند. خداوند ان‌شاءالله روح ایشان را با سیدالشهداء محشور کند و این خلأ را با الطاف خودش و با کسانی که بتوانند بهترین جانشین برای ایشان باشند، پر کند و زمینه‌ای برای ظهور حضرت ولی‌عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) فراهم بشود.

«خبرگزاری فارس»

ارسال نظر: