اقتدار نیروهای مسلح کشورمان، آمریکا و اذنابش را به التماس انداخت

کدخبر: 2330956

نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: نتیجه گسترش فرهنگ مقاومت در ایران، التماس آمریکا و اسرائیل و اذناب‌شان است.

حجت‌الاسلام احمد سالک عضو کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی درباره تاثیر افزایش اقتدار جمهوری اسلامی ایران در فرایندهای داخلی مانند اقتصادی و بهبود روند بازار گفت: در نظام خلقت این گونه است هر جا اقتداری به نمایش گذاشته شود حرکت به سمت رونق پیش خواهد رفت و این واقعیتی غیر قابل انکار است.

وی افزود:‌وقتی دشمنان اقتدار جمهوری اسلامی را می‌بیند از عملکرد منفی خود و توطئه‌چینی‌ها علیه جمهوری اسلامی عقب نشینی می‌کنند و متوجه می‌شود که این سرزمین جای حضور نیست.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس افزود: بعد از نشان دادن اقتدار، این بستر برای خودی‌ها فراهم می‌شود که بتوانند خود را در بخش های مختلف داخلی اعم از موضوعات اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی نشان دهند.

سالک تصریح کرد: در جاهایی که ما در برابر دشمنان عقب نشینی کرده‌ایم و آنها پیش آمده‌اند متاسفانه مصیبت‌هایی حاصل شده که نمونه‌های متعدد آن در جنگ و بعد از آن وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن ما را به 2 گزینه تهدید کرده است که جنگ و مذاکره راه‌هایی است که دشمن برای ما تعیین کرده است و ترامپ و حاکمان فعلی آمریکا این راهکارها را پیش روی جمهوری اسلامی قرار داده است اما مقام معظم رهبری فرمودند نه جنگ می‌شود و نه مذاکره می‌کنیم بلکه باید مقاومت کرده و ایستادگی داشت.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت:‌ فرهنگ مقاومت بعد از تاکید مقام معظم رهبری بر ایستادگی با قدرت زیادی پیش رفته است و بر همین اساس توانستیم پهپاد متجاوز آمریکایی را ساقط کرده و نفتکش قانون گریز انگلیسی را متوقف کنیم.

سالک تصریح کرد: وقتی مقاومت‌های اخیر را بررسی می‌کنیم متوجه می‌شویم بعد از آن هم میزان ارتباطات با عرصه بین‌المللی بیشتر شده است و هم آثار مقاومت در موضوعات داخلی و خارجی منجر به عقب گرد دشمنان شده است.

وی تصریح کرد: نتیجه گسترش فرهنگ مقاومت فقط آن است که اقتدار جمهوری اسلامی التماس آمریکا و اسرائیل و اذناب‌شان را در منطقه و جهان موجب شده است.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: اقتدار و توانمندی جمهوری اسلامی قطعا موجب به راه افتادن اقتصاد کشور و تامین مایحتاج‌های عمومی و رفع مشکلات فرهنگی و اجتماعی خواهد شد.

سالک تصریح کرد: متاسفانه ما در درون کشورمان گرفتار جریانات و تشکیلاتی است که امید به خارج از کشور دارند.

وی گفت: یکی از سناتورهای مشاور ترامپ اعلام کرده است که وقتی آمریکا از برجام خارج شد غربگرایانی که در ایران وجود داشتند نابود شدند.

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: فرهنگ مقاومت و ایستادگی منجر به خلع سلاح استکبار و در راس آنها آمریکای جنایتکار شده است.

خبرگزاری فارس

ارسال نظر: