نخستین جشنواره داستان ناتمام برگزار می‌شود

کدخبر: 999710

خستین جایزه کتابخوانی- داستان نویسی به همت خانه کتاب ایران و با مشارکت بنیاد شعر و ادبیات داستانی ایرانیان، با محوریت داستان "اختلاف حساب" جلال آل احمد برگزار می‌شود

به گزارش «نسیم»، این مسابقه، نخستین جشنواره داستان کوتاه با عنوان «قصه ناتمام» است که با هدف ترویج فرهنگ کتابخوانی، پرورش خلاقیت و کتابت از طریق تشویق به مطالعه و نوشتن داستان کوتاه، همزمان با نمایشگاه بین المللی کتاب تهران برگزار می شود. در این مسابقه بخش هایی از یک داستان کوتاه از یک نویسنده معروف ایرانی در اختیار شرکت کننده در مسابقه قرار میگیرد و مخاطب باید بر اساس خلاقیت و تخیل خود داستان را ادامه داده و به پایان رساند.

نخستین دوره این مسابقه بر روی بخشی از داستان «اختلاف حساب» زنده یاد، جلال آل احمد برگزار شده و مخاطب باید تا 1200 کلمه این داستان را ادامه دهد.

برگزارکنندگان این مسابقه، به نفر اول، 3 سکه بهارآزادی و یک کتابخانه تخصصی داستان با 300 عنوان اهدا خواهند کرد؛ نفرات دوم تا پنجم نیز یک عدد سکه بهارآزادی و یک کتابخانه تخصصی داستان دریافت خواهند کرد. پنج اثر برگزیده نیز در یک کتاب مستقل و با مقدمه یکی از نویسندگان نامدار منتشر خواهد شد. شایان ذکر است داوری های اولین دوره این جشنواره، به عهده نویسندگان شناخته شده کشورمان است.

علاقه مندان به شرکت در این مسابقه می توانند آثار خود را تا تاریخ 8 خرداد ماه سال جاری به صورت دستنویس یا در قالب فایل Word به آدرس پستی: تهران، خیابان انقلاب، بین صبا و فلسطین، شماره 1178، کدپستی 13157، صندوق پستی 131451455، خانه کتاب، دبیرخانه «جایزه کتابخوانی- داستان نویسی» یا از طریق پست الکترونیک به آدرس Dastan@ketab.ir ارسال کنند.

اطلاعات بیشتر را میتوانید از اینجا بخوانید.

ارسال نظر: