حاشیه‌های ششمین روز نمایشگاه کتاب؛

نویسندگانی که با امضا تنور نمایشگاه را داغ می‌کنند/ رئیس‌جمهور بشوی چقدر یارانه می‌دهی؟!

کدخبر: 2096726

شهر آفتاب این روزها میزبان کتابخوانان شده است، کتابخوانانی که از دور و نزدیک به تهران می‌آیند تا هم کتاب بخرند هم بتوانند نویسندگان دوست داشتنی‌شان را ببینید.

به گزارش خبرنگار فرهنگی « نسیم آنلاین »، شهر آفتاب این روزها میزبان کتابخوانان شده است، کتابخوانانی که از دور و نزدیک به تهران می آیند تا هم کتاب بخرند هم بتوانند نویسندگان دوست داشتنی شان را ببینید.

همه ناشران سعی دارند در این ده روز نویسندگان محبوب مخاطبان شان را دعوت کنند تا حضور تا این نویسنده خوش ذوق بتواند رونقی به بازار کتاب بدهد.

رضا امیرخانی، مجید قیصری، داوود امیریان، بهاره رهنما، مژده لواسانی، سارا عرفانی و ... از جمله نویسندگانی هستند که به نمایشگاه آمدند و مخاطبان شان از آنها امضا بگیرند.

نمایشگاه امسال رنگ و بوی سیاست گرفته است و هر چند مسئولان نمایشگاه خواسته اند که از این موضوع فاصله بگیرند باز هم در گوشه ى کنار نمایشگاه شاهد مصاحبه های سیاسی هستیم؛ مانند روز گذشته که از مردم پرسیده می شد اگر رییس جمهور بودید چقدر یارانه می دادید.

نمایشگاه سی ام کتاب تا شنبه بیست و سوم اردیبهشت برپاست ، اگر دلتان خواست امضا بگیرید از نویسنده محبوب تان و یا اینکه رییس جمهور بشوید چقدر یارانه می دهید حتما به شهر افتاب سر بزنید.

ارسال نظر: