ناصری: آثار رسیده به جشنواره شهید غنی‌پور در مرحله انتخاب نهایی هستند

کدخبر: 1039618

دبیر پانزدهمین دوره جایزه شهید غنی‌پور، به «نسیم» گفت: برگزار کردن این مراسم در مسجد همیشه برایمان افتخار بزرگی است/ اختتامیه این دوره همزمان با سالروز شهادت شهید غنی‌پور برگزار می‌شود

محمد ناصری، دبیر پانزدهمین دوره جایزه شهید غنی‌پور، در گفتگو با «نسیم»، درباره آخرین برنامه ریزی‌ها برای این دوره از جایزه شهید غنی‌پور گفت: اختتامیه این دوره از جایزه همزمان با سالروز شهادت این شهید بزرگوار یعنی دهم اسفندماه برگزار می شود.

ناصری با بیان اینکه امسال دهم اسفند ماه روز دوشنبه است افزود: مقارن شدن این روز با دوشنبه برای همه اعضای شورای نویسندگان مسجد، تقارن مبارکی است چون کلاس‌های قصه‌نویسی زنده‌یاد امیرحسین فردی هم در روزهای دوشنبه برگزار می‌شد.

دبیر پانزدهمین دوره جشنواره شهید غنی‌پوربا اشاره به محل برگزاری مراسم اختتامیه که مسجد جواد الائمه(ع) است، گفت: برگزار کردن این مراسم در مسجد همیشه برایمان افتخار بزرگی است چون همه ما از این مسجد کار نویسندگی مان را شروع کردیم.

وی با بیان اینکه داوری ها از شهریور ماه شروع شده است، ادامه داد: آثار در مرحله انتخاب نهایی هستند؛ جشنواره امسال نیز همانند سال گذشته در چهار بخش کودک نوجوان، دفاع مقدس و انقلاب و رمان با موضوع آزاد برگزار خواهد شد .

جایزه ادبی شهید حبیب غنی‌پور یکی از جوایز ادبی مستقل کشور به شمار می‌رود که زیر نظر شورای نویسندگان مسجد جواد‌الائمه (ع) و با ابتکار مرحوم امیر‌حسین فردی تشکیل شد و در هر ساله در اسفند‌ماه برگزیدگان خود را معرفی می‌کند.

ارسال نظر: