اختتامیه جشنواره مجازی کتابخوانی برگزار می‌شود

کدخبر: 1031356

داوری چهارمین جشنواره مجازی کتابخوانی را بلقیس سلیمانی، مصطفی رحماندوست، ابوالفضل همتی آهویی، اسدالله امرایی، سیامک گلشیری، منصور ضابطیان، سروش صحت و مهدی محمدیان بر عهده داشتند

چهارمین جشنواره مجازی کتابخوانی با برگزاری مراسم اختتامیه و تقدیر از برگزیدگان به پایان می‌رسد.

داوری چهارمین جشنواره مجازی کتابخوانی را بلقیس سلیمانی، مصطفی رحماندوست، ابوالفضل همتی آهویی، اسدالله امرایی، سیامک گلشیری، منصور ضابطیان، سروش صحت و مهدی محمدیان بر عهده داشتند.

داوری این دوره در 2 مرحله انجام شد؛ در مرحله اول جمعی از کارشناسان با معیارهای تعریف‌شده از جمله درست بودن پاسخ و رعایت اصول نگارشی، تعداد 200 پاسخنامه را برگزیدند و در مرحله‌ دوم جمعی از نویسندگان زبده از میان آثار راهیافته به بخش پایانی، برندگان نهایی را انتخاب کردند.

جشنواره مجازی کتابخوانی به همت فرهنگسرا و کتابخانه‌ عطار نیشابوری با هدف گسترش آداب مطالعه و معرفی رمان‌های ارزشمند ایران و جهان در 3 گروه سنی کودک، نوجوان و بزرگسال یا آزاد برگزار شد. علاقه‌مندان می‌توانستند با مراجعه به سایت، از میان رمان‌های معرفی‌شده یک یا چند عنوان را انتخاب کنند و پس از مطالعه‌ به 4 پرسش تشریحی پاسخ دهند.

مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره مجازی کتابخوانی با حضور محمود صلاحی رئیس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و چهره‌های فرهنگی از ساعت 15 سه‌شنبه 21 مهر در ایوان شمس آغاز می‌شود.

انتهای پیام/و

ارسال نظر: